Skip to main content
Afgelopen woensdagavond heb ik een vervangende simkaart besteld, deze is tot op de dag van vandaag nog steeds niet binnen. Wat kan er fout zijn gegaan??
Hoi ABeijer.



Gisteravond dus besteld, het duurt maximaal 3 werkdagen voordat je de sim thuis ontvangt. Het is nu donderdag. Wat gaat een werkweek snel hè? Tis dus bijna onmogelijk wat jij wilt..het kan korter of iets langer zijn maar binnen3 werkdagen..





https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=24



*edit* gecorrigeerd, had eerst het verhaal van nieuwe sim....al meteen als Flash Friesian aangepast..:)



De titel gaf een andere indruk....



Quote: Nieuwe simkaart na een week nog niet geleverd
Hoi ABeijer, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat jammer dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen! Je hebt 'm zo te zien vorige week woensdag besteld, en niet afgelopen woensdag. Dit heeft Friesian op het verkeerde been gezet 😉. Zou je willen checken of je adres op Mijn Simyo nog wel helemaal juist is? Dan stuur ik je meteen een nieuwe toe 🙂.



Groetjes, Tiury



Bedankt Friesian 🙂.

Reageer