Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd (oude was te groot) maar na alle stappen hebben doorlopen blijf ik de melding niet aangemeld bij een netwerk krijgen. Wat is hier aan de hand?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Bulldogozzy, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat onhandig dat je nieuwe simkaart niet lijkt te werken. Volgens mijn gegevens is de oude simkaart nog steeds geactiveerd, maar de nieuwe nog niet. Heb je dit wel gedaan via Mijn Simyo? Dit doe je onder het kopje Instellingen - Simkaart. Gaat dat lukken?
Groetjes, Tiury
Wat onhandig dat je nieuwe simkaart niet lijkt te werken. Volgens mijn gegevens is de oude simkaart nog steeds geactiveerd, maar de nieuwe nog niet. Heb je dit wel gedaan via Mijn Simyo? Dit doe je onder het kopje Instellingen - Simkaart. Gaat dat lukken?
Groetjes, Tiury
Haai Tiury,bedankt voor je reactie,
we hebben vandaag met Simyo gebeld en die hebben een reset gedaan,
en ja hoor het werkt. Dus bij deze is het opgelost en zijn weer zeer tevreden (al jaren).
we hebben vandaag met Simyo gebeld en die hebben een reset gedaan,
en ja hoor het werkt. Dus bij deze is het opgelost en zijn weer zeer tevreden (al jaren).
Hoi Bulldogozzy,
Kijk eens aan Dat is goed om te zien 🙂 Fijn dat je nu weer gebruik kunt maken van jouw simkaart. Helemaal goed dat je al zo lang een tevreden klant bent! Als je nog vragen hebt voor ons, laat je het dan even weten?
Groetjes,
Angela
Kijk eens aan Dat is goed om te zien 🙂 Fijn dat je nu weer gebruik kunt maken van jouw simkaart. Helemaal goed dat je al zo lang een tevreden klant bent! Als je nog vragen hebt voor ons, laat je het dan even weten?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.