Skip to main content
Hallo ik heb een nieuwe simkaart binnen gekregen geactiveerd via mijn simyo en geplaatst in mijn samsung S4 maar als ik mijn wifi uit zet en mijn mobiele gegevens aanzet , krijg ik een melding met (plaats de SIM-kaart voor netwerkdiensten ) .



Hoe kan dit ?



En wat moet ik nu ?



Mvg Michael
Hetzelfde geld ook voor bellen en gebeld worden !!!
Is het toestel simlockvrij?
Ja hij is simlockvrij en de oude simkaart van simyo deed het gewoon !!

Maar sinds ik deze nieuwe simkaart heb kan ik helemaal niets meer en ik merkte ook dat de simkaart niet in de simkaart holder blijft zitten maar dat hij er weer uitschuift .en als ik de oude simkaart er terug in doe blijft die wel gewoon zitten .

Maar daar kan ik niets meer mee , want die is niet meer geactiveerd en had mankementen .

Daarom vroeg ik een nieuwe simkaart aan .
Kunnen jullie van simyo misschien controleren of mijn netwerk van mijn nieuwe simkaart wel staat aangemeld ???
Een moderator zal snel met een oplossing komen, maar het is mogelijk dat de simkaarten die Simyo tegenwoordig verstuurt net iets te dun zijn voor sommige telefoons. Misschien is dat bij jou het geval.
Ja dat zou zomaar kunnen .

Dankjewel Scotsman voor je reactie



Ik krijg nu standaard een melding binnen met (Ongeldige SIM-Kaart)
Hoi vermeer87,



Je wordt zo te zien al goed op weg geholpen door Scotsman, waar ik hem voor bedank natuurlijk! In dit geval ben ik een beetje aan het twijfelen waar het door komt, dat geef ik maar even eerlijk toe.



De Samsung S4 heeft afgelopen tijd vaker problemen met het lezen de onze 3-in-1 simkaart. Maar in dit geval zegt de telefoon 'geen simkaart', zoals je in je eerste bericht aangeeft. De melding 'Ongeldige simkaart' duidt weer op een simlock, dus ik vind het moeilijk om te zeggen.



Is het mogelijk om de Simyo simkaart eens in een andere telefoon te testen en een andere simkaart in jouw Samsung S4? Dit zou voor mij een stuk meer duidelijk maken 🙂.



Alvast bedankt voor je reactie!



Groetjes, Tiury
Hallo Tiury



Ik heb de simkaart ook in een iphone 5 geprobeerd en in een andere s4 maar in beide doet hij het niet !!



Groetjes Michael
En een andere simkaart past en doet het wel in mijn telefoon .



Dus ja ik snap het ook niet meer
Hoi Vermeer87,



Wat lastig dat het allemaal nog niet werkt.



Voor de volledigheid, heb ik een reset uitgevoerd op de nieuwe simkaart. Hiermee wordt je opnieuw aangemeld op het netwerk. Om deze reset af te ronden, wil ik je vragen om jouw telefoon uit te zetten en na 10 minuten weer opnieuw op te starten. Houd je ons op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Hallo angela ik heb gedaan wat je zei .maar hij doet het nog steeds niet .mijn telefoon accepteerd deze sim kaart denk ik gewoon niet .want als ik de kaart als grote sim in een oude telefoon doe .doet hij het wel .maar verders doet hij het nergens...



Kunnen jullie mij misschien een iets dikkere sim kaart opsturen .want deze is te dun denk ik !!
Hoi Vermeer87,



Wat vervelend dat de simkaart het nog steeds niet doet. Ik stuur vandaag een dikkere simkaart naar je toe. Hier zit een brief bij met instructies.



Laat je het ons weten als je de simkaart hebt ontvangen?



Groetjes, Angelica
Dat is goed angelica



Alvast bedankt
Graag gedaan namens Angelica! Ik ben heel erg benieuwd of dit de oplossing gaat zijn voor je. Fingers crossed :D



Groetjes,

Angela
Hallo



Ik heb d3 nieuwe simkaart binnen en gisteren gebeld of ze hem kunnen activeren .maar ik zie nog geen verandering in mijn simyo bij simkaart !!

En ik weet ook niet wat mijn ni3uwe pincode en pukcode is .



Kunnen jullie mij helpen ??



Ik zi3 wel dat mijn telefoon de simkaart ziet want hij vraagt meteen om een pincode !!
Hoi Vermeer87,



Ik kan jou zeker helpen, vooral omdat ik een fout heb gemaakt. Mijn excuses hiervoor! De simkaart die ik heb gestuurd, is niet helemaal de juiste. Deze kan namelijk niet gekoppeld worden. Uiteraard heb ik een nieuwe voor je opgestuurd. Dit heb ik vandaag voor je gedaan.



Hou je ons op de hoogte als je de simkaart hebt ontvangen?



Groetjes, Angelica
Hihihi



O dat is jammer want mijn telefoon accepteerde deze wel
Dat is dan in ieder geval goed nieuws Vermeer87 🙂 Dan zal de volgende ook netjes geaccepteerd worden en deze kan wel geactiveerd worden. Sorry voor het foutje wat gemaakt is. We blijven nou eenmaal mensen!



Houd je ons weer op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Dat geeft niet .kan gebeuren.als ik hem binnen heb laat ik het weten !hoe zit het straks met de nieuwe pin en pukcode ?

Krijg ik die binnen via de mail ?



Groetjes Michael
Hallo angela



Ik heb de nieuwe simkaart binnen gekregen met de post !!



Kunnen jullie hem activeren en mij de codes doorsturen . Of moet ik eerst bellen ?



Groetjes Michael
Ik heb vanochtend gebeld en ze zeiden dat ze me simkaart zouden activeren , maar het is nu alweer bijna 5 uur later en er is nog niks gebeurd!! Hoe kan dit zolang duren ?



Gr michael
Er is nog steeds niets gebeurd. Maar nu kan ik ook helemaal niets meer met deze simkaart .alles is geblokkeerd ofzo ik kan jullie ook niet meer bellen !!!



HELPPPP
Hoi Vermeer87,



Toevallig heb ik je ook net gesproken via Facebook. Heel vervelend dat het zo lang heeft geduurd, maar inmiddels is je simkaart gekoppeld en geactiveerd. Excuses voor het ongemak!



Groetjes,

Sean

Reageer