Skip to main content
Geachte Simyo,



Voor mijn dochter heb ik een simkaart besteld. Vandaag 16-01-2015 binnen gekomen. Alles ingesteld conform aanwijzingen. Nu geen service!

Las op het forum dat dit vaker voorkomt, heb de telefoon 10 minuten uitgezet zonder het gewenste resultaat. 

Mijn vraag; Kunnen jullie mij helpen en kijken of de simkaart uberhaubt wel is aangemeld bij KPN. Graag verneem ik van jullie.



Groet,

Berge de Kort
Vraagje: als het om een sim-only aansluiting gaat, is de simkaart wel geactiveerd op Mijn Simyo? Dat is wel een vereiste.
Hoi Berge, welkom op het forum van Simyo!



Top dat je de aanwijzingen hebt opgevolgd 🙂 Het klopt dat het uit- en weer aanzetten van je toestel handig kan zijn. Jammer dat het zonder resultaat was.



Ik heb je gegevens erbij gepakt. De tip van Scotsman heb ik gelijk even gedaan. Je simkaart staat actief. Zelf kun je dit onder het tabblad Mijn gegevens controleren.

Ook heb ik voor de volledigheid je simkaart gereset. Wil je je toestel uit- en aanzetten? Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden. Ook kun je hierna het KPN netwerk handmatig selecteren.



Laat je weten of dit helpt?



@Scotsman; bedankt voor je tip 😃
Hoi Berge, welkom op het forum van Simyo!



Top dat je de aanwijzingen hebt opgevolgd 🙂 Het klopt dat het uit- en weer aanzetten van je toestel handig kan zijn. Jammer dat het zonder resultaat was.



Ik heb je gegevens erbij gepakt. De tip van Scotsman heb ik gelijk even gedaan. Je simkaart staat actief. Zelf kun je dit onder het tabblad Mijn gegevens controleren.

Ook heb ik voor de volledigheid je simkaart gereset. Wil je je toestel uit- en aanzetten? Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden. Ook kun je hierna het KPN netwerk handmatig selecteren.



Laat je weten of dit helpt?



@Scotsman; bedankt voor je tip :D





Dag Naomi,



Na wederom een reset te hebben gedaan hetzelfde resultaat, geen service. Tevens in een andere telefoon(beide iphone 4) geprobeerd met hetzelfde resultaat geen service.

Kun je de simkaart voor mij nogmaals resetten? 

Morgen gaat ze alleen naar school op de fiets, wij willen graag dat ze ons kan melden dat ze veilig aangekomen is.

Zijn er ander dingen die ik kan doen om te zorgen dat hij wel werkt??



Groet,

Berge
Dag Naomi,



Na wederom een reset te hebben gedaan hetzelfde resultaat, geen service. Tevens in een andere telefoon(beide iphone 4) geprobeerd met hetzelfde resultaat geen service.

Kun je de simkaart voor mij nogmaals resetten?

Morgen gaat ze alleen naar school op de fiets, wij willen graag dat ze ons kan melden dat ze veilig aangekomen is.

Zijn er ander dingen die ik kan doen om te zorgen dat hij wel werkt??



Groet,

Berge
Geachte Simyo,



Hopende op een antwoord verblijf ik. Zoals het er nu naar uit ziet gaat de simkaart voor mijn dochter niet werken. Alles geprobeerd, in een andere telefoon, 10 min uitzetten, sim kaart in en uithalen, resetten van de telefoon. Niets heeft geholpen.

Graag een antwoord.



Groet,

Berge de Kort
Hoi Berge,



Wat goed dat je al deze tests al hebt uitgevoerd. Op basis hiervan kunnen we zeggen dat deze simkaart het niet meer gaat doen. We proberen het altijd eerst op afstand op te lossen, omdat een nieuwe simkaart ook tijd kost en niet altijd nodig is. Helaas kunnen we nu niet anders dan een nieuwe simkaart opsturen, dus dat heb ik zojuist gedaan.



Je ontvangt deze simkaart met enkele werkdagen. Zou je ons willen laten weten als je 'm hebt ontvangen en of deze wel werkt? 🙂

Reageer