Skip to main content
Ik heb net een nieuwe simkaart (nano) in mijn nieuwe iphone geplaatst. Ik heb de simkaart geactiveerd via de website, maar ik heb geen mobiel netwerk, er wordt continu 'geen service' aangegeven. In Mijn Simyo staan de oude simkaartgegevens nog maar deze is niet meer actief. Kunnen jullie zorgen dat ik weer kan bellen?



Ik heb al meerdere keren mijn telefoon uit en aan gezet maar dit helpt niet.
Hoi MvanderB, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Zo kunnen andere forumleden met dezelfde vraag je topic makkelijker vinden.



Ik heb in je gegevens gekeken. Je hebt vandaag ook iemand van de klantenservice gesproken 😮 Je had hiervoor een andere vervangende simkaart die nog niet geactiveerd was. In je gegevens stond je simkaart nog niet goed. Onze technische afdeling heeft dit voor je goed gezet.



Als het nog niet is gelukt, wil je dan je toestel uit- en aanzetten? Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden met de juiste instellingen. Ook kun je je iPhone even synchroniseren met iTunes.



Vertel je of het lukt? 🙂
Het is gelukt! Het had even wat voeten in aarde maar gelukkig kan ik alles weer doen. Mvg 
Fijn om te lezen, MvanderB 😮 Dank je voor je terugkoppeling!

Reageer