.

Beantwoord

Nieuwe simkaart geblokkeerd

  • 18 October 2013
  • 4 reacties
  • 238 Bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag een nieuwe simkaart gekregen nadat ik me oude verloren was,
nu heb ik 'm via selfservice proberen te activeren maar dit lukt niet de pin en puk codes die bij mijn gegevens staan kloppen ook niet ??


Met vriendelijke groet

Danny
icon

Beste antwoord door de leon 18 October 2013, 22:23

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je die oude kaart laten blokkeren? Dan zal je nieuwe eerst gedeblokkeerd moeten worden door de klantenservice.
Deze zijn maandag weer bereikbaar. Op zaterdag zou je het via Twitter kunnen proberen. 

Bel 1200 (gratis vanaf een Simyo nummer) of bel 0900-8090 (35 cent per gesprek)
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb gemerkt dat de laatste tijd ook op zaterdag wel eens een moderator aanwezig is op dit forum, dus wie weet kan die morgen iets regelen.
Ik kreeg via de mail gister nog wel de juiste pin en puk codes toegestuurd,
hoop dat er vandaag een moderator aanwezig is die de sim kan activeren.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Danny82,

Het klopt wat de leon zegt. Je had je aansluiting laten blokkeren wegens verlies/diefstal. Je moet dan even contact met ons opnemen om de aansluiting te laten deblokkeren. Ik zie dat je vandaag contact hebt opgenomen met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft de simkaart voor je geactiveerd.

Werkt alles nu naar behoren?

Het klopt dat we in het weekend ook weleens actief zijn Scotsman :)

Groetjes,

Alex

Reageer