.

Beantwoord

Nieuwe simkaart geactiveerd. Wat gebeurt er met mijn oude?

  • 17 March 2017
  • 3 reacties
  • 695 Bekeken

Ik heb mijn nieuwe 4G simkaart geactiveerd. Houdt dat automatisch in, dat mijn oude simkaart nu gedeactiveerd is??
icon

Beste antwoord door Asma 17 March 2017, 17:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi zusterclyvia,

Welkom op het Forum!

Wat fijn dat het is gelukt om je nieuwe simkaart te activeren. 😃

Zodra jij een nieuwe simkaart activeert, dan komt je oude automatisch te vervallen. Dit betekent dat je hier geen gebruik meer van kunt maken. Je kunt je oude simkaart gerust wegdoen.

Als je hier vragen over hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten!

Groetjes,
Asma
Hallo,
Nog een vraag: per 1-4 gaat mijn nieuwe bundel in. Nu heb ik via de mail een nieuw contract gekregen die ik digitaal moet ondertekenen. Is dit nodig? En hoe doe ik dat?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Zusterclyvia,

Goede vraag! Jij hebt je contract al digitaal ondertekend toen je de bundels online koos 🙂 In het systeem zie ik namelijk je contract terug, en zie ik ook dat 'ie loopt vanaf 17 maart 2017 t/m 17 maart 2018. In de e-mail zit het contract gevoegd, maar dat is vooral zodat jij 'm ook in je bezit hebt. Dan weet je zeker dat je het contract niet kwijt raakt.

Kortom: geen zorgen! Je hoeft nu niets meer te doen. Heb je toch nog vraagtekens hierbij? Dan kun je gerust de inhoud van de e-mail hieronder kopiëren, zodat we er samen naar kunnen kijken.

Groetjes,
Jihane

Reageer