nieuw toestel, nieuwe simkaart maar hij doet het niet? wat nu?
Is het al werkende?
Nee helaas,
heb een nieuw toestel en daarin deed de oude simkaart het niet. Nieuwe besteld, maar ook deze doet het niet. Blijft om de simcode vragen terwijl ik keurig de nieuwe simcode van de kaart gebruik.
Ik ben ook klant maar denk graag mee..
Het simkaartnummer komt overeen met die op je MijnSimyo?
Staat op dezelfde pagina als je pin en pukcode. Er staat ook bij of de simkaart actief is.
klopt allemaal. kaart is actief, en de juiste simcode wordt gebruikt….
Hoi
Welkom terug op het Simyo Forum!
Wat balen dat het niet lukt om jouw simkaart te ontgrendelen in de nieuwe telefoon! We moeten er achter komen waar het probleem precies ontstaat. Zou je eens kunnen proberen om de simkaart in een ander toestel te ontgrendelen? Dan weten we direct of het probleem bij de simkaart ligt of bij het nieuwe toestel.
Laat je weten wat hiervan de uitkomst is?
@ Ray bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Tessanne
Het ik gefikst! Op de een of andere manier moest in de tel de geboortedatum ingevoerd worden…..
Bedenk dat maar eens. Maar goed, al lang blij dat hij het doet
Dank voor de support
Nog nooit van gehoord.
Top dat het werkt, al ben ik wel benieuwd welke telefoon om je geboortedatum vraagt.
Hoi
Wat super dat je het hebt opgelost! Inderdaad wel vreemd dat er om een geboortedatum gevraagd werd! Misschien is dat een extra beveiliging op de telefoon die ooit is ingesteld...
Geniet van je weekend!
Groetjes,
Tessanne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.