Skip to main content
Ik heb vanmorgen mijn nieuwe simkaart ontvangen, door een nieuw toestel moest ik overstappen van micro- naar nanoformaat. Ik heb volgens de beschrijving de nieuwe simkaart geactiveerd, maar mijn nieuwe toestel zegt dat hij geen service heeft. Ik zit nu al een paar uur te wachten tot het moment dat hij plotseling gaat werken, maar dat moment is nog niet gekomen. Is er iest wat ik over het hoofd heb gezien? Ik heb meerdere malen mijn telefoon opnieuw opgestart en uiteraard mijn oude verwijderd van de oude simkaart. Zou graag weer gebeld kunnen worden.

Mvg
Goedemiddag SenorCoconut.



Toch even de vraag....

Je telefoon heeft toch niet een simlock?



Groet,

Friesian
Ik heb mijn iPhone 5S nieuw gekocht als los toestel.
Ik ben er via de klantenservice achtergekomen dat er een complicatie was vanwege meerdere aanvragen voor een simkaart. Ik was er namelijk achtergekomen dat de eerste naar een oud adres was gestuurd. Degene die ik had geactiveerd was niet degene die oorspronkelijk was aangesteld.  Vandaar dat mijn simkaart niet werkte. Gelukkig is het allemaal zo vlak voor het weekend toch nog goedgekomen. Bedankt voor de moeite!

Mvg
Top dat je het nog even komt melden SenorCoconut!

Dankjewel en een goed weekend gewenst!



groet,

koorelle
Hoi SenorCoconut,



Inderdaad heel fijn dat je erachter bent gekomen en dat het al opgelost is 🙂 Ook dat je het hier nog laat weten.

Op het forum streven we ernaar om je bericht binnen 1 werkdag te beantwoorden. Als je ons echt direct nodig hebt, is bellen of Twitteren een goed alternatief.



In ieder geval heel veel plezier met je iPhone 5S (ik ben een beetje jaloers) 🆒



Groetjes,

Charlene

Reageer