Skip to main content
Vanavond heb ik m'n nieuwe nano-simkaart geactiveerd; helaas geeft deze 'geen service' ondanks dat ik alle stappen heb gedaan die geadviseerd zijn op bijbehorende instructiekaart.



Kunt u me helpen?
Het zou kunnen zijn dat je telefoon (iPhone?) nog "denkt" dat hij op het vorige netwerk zit.

Als je een iPhone hebt kan je even proberen om alleen je netwerk instellingen te herstellen. De iPhone zal even rebooten, maar al je data zal er nog op blijven staan. Je bent dan alleen je WiFi instellingen ook kwijt.



Als de telefoon weer aan gaat, dan zullen alle instellingen (als het goed is) automatisch goed gezet worden.



Laat het ons even weten als het nog niet werkt!
Ik heb een mico simkaart aangevraagd (had eerst een normale simkaart) nu staat er dat ik deze moet activeren maar ik heb geen vervangede simkaart activeren onder tabblad mijn instellingen &Simkaart. de pincode is 3147
Vanavond heb ik m'n nieuwe nano-simkaart geactiveerd; helaas geeft deze 'geen service' ondanks dat ik alle stappen heb gedaan die geadviseerd zijn op bijbehorende instructiekaart.



Kunt u me helpen?




Hoi FerHen,



Wat vervelend dat het lang heeft geduurd voordat je weer gebruik kon maken van je simkaart, maar ik zie dat het na telefonisch contact met de klantenservice is opgelost. De tip van mijn collega was om je simkaart te verwijderen en je telefoon even helemaal uit/aan te zetten. Je telefoon maakt dan, zoals Daxy aangeeft, een nieuwe netwerkverbinding en zal weer helemaal actief moeten zijn.



Heb je er al plezier van?



Ik heb een mico simkaart aangevraagd (had eerst een normale simkaart) nu staat er dat ik deze moet activeren maar ik heb geen vervangede simkaart activeren onder tabblad mijn instellingen &Simkaart. de pincode is 3147




Hoi N Hartjes,



Ook bij jou zie ik dat je simkaart ondertussen is geactiveerd 🙂 Ik adviseer altijd de simkaart te activeren op het tabblad overzicht. Daar staat net onder het welkomstbericht (in een blauwe balk) "Simkaart ontvangen? Activeer hem hier...".



Is dit ook de manier geweest waarop jij de sim hebt geactiveerd?





Dankjewel voor het meedenken @Daxy!

Reageer