Skip to main content
Hallo, 



Ik heb sinds 1 november een sim-only abonnement bij jullie.

Echter nu herkent mijn telefoon de simkaart niet meer, terwijl deze nog maar een maand oud is.

Andere simkaarten doen het wel gewoon in mijn telefoon. 

Kan ik een nieuwe simkaart krijgen?



Groet Jannie
Hallo, 



Ik heb sinds 1 november een sim-only abonnement bij jullie.

Echter nu herkent mijn telefoon de simkaart niet meer, terwijl deze nog maar een maand oud is.

Andere simkaarten doen het wel gewoon in mijn telefoon. 

Kan ik een nieuwe simkaart krijgen?



Groet Jannie




Hoi jannie.,



Welkom op het forum :)



Heb je jouw simkaart ook al in een ander toestel kunnen proberen? Ik heb hem even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Als je je toestel helemaal uit kunt zetten, en dan na een paar minuten weer aan, dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden. Mocht dit niet werken, dan wil ik je vragen om even te laten weten wat de simkaart in een ander toestel doet. De andere simkaarten die je in je eigen toestel hebt geprobeerd, waren die ook van Simyo?



Groetjes,

Charlene
Ik heb via de mail geantwoord, maar dat schijnt niet te zijn ontvangen.

Helaas doet de sim kaart het nog steeds niet in mijn telefoon. De andere simkaarten die het wel doen in mijn telefoon zijn niet van simyo. Ik gebruik nu voor nood een hele oude nokia om toch bereikbaar te zijn (hier doet de simkaart het als enige wel in), maar hier kan ik helaas niet mee internetten.



Graag reactie,



Groet Jannie
Ik heb via de mail geantwoord, maar dat schijnt niet te zijn ontvangen.

Helaas doet de sim kaart het nog steeds niet in mijn telefoon. De andere simkaarten die het wel doen in mijn telefoon zijn niet van simyo. Ik gebruik nu voor nood een hele oude nokia om toch bereikbaar te zijn (hier doet de simkaart het als enige wel in), maar hier kan ik helaas niet mee internetten.



Graag reactie,



Groet Jannie




Hoi jannie.,



Als je simkaart het wel doet in die nokia, dan ben ik bang dat het toch aan je telefoon ligt. Weet je zeker dat die telefoon simlockvrij is? Krijg je een bepaalde melding?



Ik hoor het graag van je 🙂.
Ja dat weet ik zeker.  Ook deed de kaart het de afgelopen weken na het afsluiten van mijn abonnemet (1 november) wel, maar nu ineens niet meer.

De melding die ik krijg is geen simkaart.

Kaarten van Vodafone en Hi worden wel gewoon gelezen, dus ik vraag me af of het wel aan mijn telefoon ligt... maar zit nu inmiddels wel al een week zonder internet. Kan ik niet gewoon een nieuwe simkaart krijgen om te kijken of het probleem dan niet gewoon is opgelost?
Hoi jannie.,



Helaas zal dat het probleem niet oplossen, omdat je aangeeft dat de Simyo simkaart het wel doet in een andere telefoon, maar vreemd is het wel, dat ben ik met je eens.



Als je toch graag een vervangende simkaart wil, kan je deze aanvragen via Mijn Simyo >> Mijn instellingen & simkaart, dit kost eenmalig €5.



Echter, ben ik bang dat dit geen oplossing zal bieden, omdat als je simkaart het in een andere telefoon wel doet, de simkaart niet defect is.. en je het probleem toch echt in je telefoon moet zoeken.

Reageer