.

Beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen geeft Error 500, wat kan ik doen?

  • 5 March 2016
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

Hallo,

Mijn telefoon is gestolen, dus ik heb mijn simkaart geblokkeerd en wil een nieuwe bestellen. Dat laatste geeft echter een foutmelding.

Alvast bedankt voor het fixen!
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 5 March 2016, 22:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Lienepienene,

Welkom op het Simyo Forum.

Bij mij werkt het gewoon (Google Chrome).
Wil je het nog eens een keer proberen?

Anders kan je het ook via deze link proberen https://mijn.simyo.nl/simkaart-aanvragen


Hopelijk lukt het!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Lienepienene,

Welkom op het forum van Simyo.

Wat vervelend dat je telefoon gestolen is. 😠 In het systeem zie ik dat je nog geen simkaart hebt besteld. Heeft de tip van Maikel.twinnie niet geholpen of heb je het nog niet geprobeerd?

@Maikel.twinne, bedankt voor de mogelijkheden die je hebt gegeven.

Groetjes, Angelica
Bedankt voor de tip, die pagina is echter het probleem niet, maar als ik daar doorklik krijg ik de error.
Screenshot heb ik bijgevoegd.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi lienepienene,

Ah, dit verklaart wat meer 🙂 Het slechte nieuws: Er zijn inderdaad problemen met het bestellen van vervangende simkaarten via Mijn Simyo. Het goede nieuws: Dit probleem is ondertussen opgelost! Wil je nog eens proberen een nieuwe simkaart te bestellen?

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela
Hoi,

Ik kreeg zojuist opnieuw een Error 500 :(
Zelfde als ik eerst kreeg.
Daarna heb ik mijn adblocker (Ublock Origin) uitgezet, en nu ziet het ernaar uit dat het gelukt is.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Lienepienene,

Je simkaart is besteld! 😳 Je ontvangt deze binnen drie werkdagen en kan je activeren via deze link.

Laat je ons even weten of het is gelukt? :)

Groetjes, Angelica

Reageer