Zojuist heb ik een nieuwe simkaart besteld, maar kwam er achter dat het adres niet meer correct is. Ik heb de gegevens aangepast, gelieve deze naar het nieuwe adreste zenden. Bij voorbaat dank
Bladzijde 1 / 1
Hoi Astridvl, welkom op het Simyo forum!
In je gegevens zie ik dat je op 16 januari een vervangende simkaart hebt besteld, en 1 minuutje later al je gegevens hebt aangepast.
Vanmorgen is je simkaart verstuurd en ik dénk dat je 'm morgen al op je nieuwe adres ontvangt 😃
In je gegevens zie ik dat je op 16 januari een vervangende simkaart hebt besteld, en 1 minuutje later al je gegevens hebt aangepast.
Vanmorgen is je simkaart verstuurd en ik dénk dat je 'm morgen al op je nieuwe adres ontvangt 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.