Skip to main content

.

Hallo,

Ik heb een sim only abonnement afgesloten met nummerbehoud. Vandaag zou mijn nummer worden overgezet. Hiervoor zou ik gisteren een bevestigingsmail /SMS moeten ontvangen, deze heb ik niet gehad.

Maar vanochtend is wel mijn nummer van mijn oude simkaart verdwenen, en na meerdere malen proberen via de app mijn simkaart te activeren lukt dat niet en kan ik nog steeds niet gebeld worden/bellen. Op de website mijn simyo kan ik mijn contract niet bevestigen, dus via die route kom ik ook niet verder. 

Ik zit dus nu al de hele dag zonder telefoonnummer, ik hoor graag wat ik hier aan kan doen. 

Heb je je mobiel al eens een herstart gegeven met de nieuwe simkaart @Badeend314159 ❓


Dank voor je reactie!

Ja, helaas zonder succes.

 


Hoi @Badeend314159,

Bedankt voor je reactie. Wat onhandig dat het activeren van je simkaart niet lukt!

Ik heb je aansluiting er meteen even bij gepakt en ik zie dat het activeren van je simkaart vanmorgen is gelukt. Werkt je simkaart verder ook naar behoren?

Ik hoor het graag van je.

Bedankt voor je hulp @J.D.L.😊

Groetjes,
Roeqajja


Ja alles werkt nu goed

Dankjewel voor de hulp


Hoi @Badeend314159,

Bedankt voor je reactie.

Super fijn om te horen dat alles nu goed werkt! Welkom bij Simyo. 😊

Groetjes,
Roeqajja