Skip to main content
Mijn simkaart was stuk dus bij jullie een nieuwe aangevraagd. Die kwam vrij snel. Kaartje zat in een blanco brief waar alleen mijn naam op stond. Bijgevoegd een flyer van Simyo...baas in eigen bundel.

Simkaart snel in mijn telefoon gedaan en de pincode ingevoerd. Per abuis mijn oude pincode ingevuld, daarna de nieuwe dit werkt helemaal niet. Pukcode ingevoerd maar dit gaf als resultaat dat alles is geblokkeerd. Daarna kreeg ik een mail hoe ik moest activeren..

Gebeld met Simyo en ik kreeg als antwoord dat ik weer een nieuwe simkaart moest aanvragen en betalen....

Dit zou niet op deze manier moeten gaan.

Simyo waar is jullie gebruikelijke klantvriendelijkheid?

Kan nu nog steeds helemaal niets met mijn telefoon.
Hoi mik1147, welkom op het Simyo forum :)



Jammer om te horen dat er verwarring was over je nieuwe simkaart. Een vervangende simkaart moet je standaard zelf activeren. Bij een nieuwe simkaart hoort namelijk een nieuwe pin- en pukcode. Ik begrijp dat je op een minder prettige manier hier achter bent gekomen.



Ik ben het even nagegaan en bij een nieuwe simkaart wordt standaard instructies meegestuurd. Ik vind het dus apart dat je een blanco brief hebt gekregen. Op de achterkant staat "Nieuwe simkaart activeren?" met daarbij 5 stappen. Ik heb het verder overlegt en ik mag eenmalig de kosten van € 5 vergoeden. Op je eerst volgende factuur zie je de vergoeding staan.



Is je vraag duidelijk beantwoord?
Hoi Naomi, Bedankt,



Duidelijk antwoord! ben blij dat we er zo zijn uitgekomen.:)

Netjes dat ik €5 terugkrijg, dat noem ik klantvriendelijk.



Mvg Mitchell
Hoi mik1147,



Fijn om te horen dat je tevreden bent 🙂 Graag gedaan.



Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden 🙂

Reageer