.

Beantwoord

nieuwe simkaart activeren - gaat niet goed!

  • 2 December 2013
  • 2 reacties
  • 349 Bekeken

Portering van mijn nummer zou vandaag plaats vinden. Ik heb, nadat op mijn telefoon 'geen service' meer verscheen, het nieuwe simkaartje in mijn telefoon gestopt. Ik werd toen gevraagd om mijn wachtwoord. Dit zou ik per email hebben moeten ontvangen, ik heb dit echter nooit ontvangen.
Stom dat ik ben...heb ik toen 3 keer een verkeerd wachtwoord ingetoetst. Nu dien ik dus eerst mijn pukcode in te voeren. Bij 'mijn simyo' trof ik zowel de pincode als de puccode aan. Ik heb dit een paar keer geprobeerd, maar dit werkt dus niet. Hoe kan dit nu!?
Ik ben nu ten einde raad. Kunt u mij zo spoedig mogelijk helpen AUB! Ik ben nu volledig onbereikbaar.
icon

Beste antwoord door Natascha 3 December 2013, 14:17

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik vind het wel erg jammer dat er in dit soort situaties geen LIVE CHAT mogelijkheid is. Met mijn telefoon kan ik nu helemaal niks. Het is iedere keer ellende met dat porteren. Het gaat nooit eens een keer van een leien dakje.
Badge +6
Portering van mijn nummer zou vandaag plaats vinden. Ik heb, nadat op mijn telefoon 'geen service' meer verscheen, het nieuwe simkaartje in mijn telefoon gestopt. Ik werd toen gevraagd om mijn wachtwoord. Dit zou ik per email hebben moeten ontvangen, ik heb dit echter nooit ontvangen.
Stom dat ik ben...heb ik toen 3 keer een verkeerd wachtwoord ingetoetst. Nu dien ik dus eerst mijn pukcode in te voeren. Bij 'mijn simyo' trof ik zowel de pincode als de puccode aan. Ik heb dit een paar keer geprobeerd, maar dit werkt dus niet. Hoe kan dit nu!?
Ik ben nu ten einde raad. Kunt u mij zo spoedig mogelijk helpen AUB! Ik ben nu volledig onbereikbaar.



Ik vind het wel erg jammer dat er in dit soort situaties geen LIVE CHAT mogelijkheid is. Met mijn telefoon kan ik nu helemaal niks. Het is iedere keer ellende met dat porteren. Het gaat nooit eens een keer van een leien dakje.

Hoi Erasmus,

Erg vervelend dat je geen gebruik kon maken van je aansluiting. De optie om te kunnen chatten met ons hebben wij helaas nog niet wie weet komt dit er in de toekomst wel. Ik zie in het systeem verbruik geregistreerd op je aansluiting. Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je aansluiting?

Reageer