Skip to main content
Ik heb een nieuwe simkaart. Na invoeren van de gevraagde puk code en (gewenste) pin code plus de bevestiging hiervan, vraagt hij opnieuw naar de puk code en de gewenste pin code, ik krijg niet de toegang tot de mobiele telefoon. Dit is nu al herhaaldelijk gebeurd en ik kom niet verder, ik gebruik de juiste codes.

Wat te doen?
De pukcode is voor als men 3x de verkeerde pincode heeft ingetoetst. Weet je zeker dat ie om de pukcode vraagt?
Hoi lukasraap, welkom op het Simyo forum!



In je gegevens zie ik niet terug dat je nieuwe simkaart is geactiveerd. Wil je via je Mijn Simyo pagina je nieuwe simkaart activeren? Zodra dit is gebeurd, ontvang je je nieuwe pin- en pukcode via de e-mail :)

Zoals Raytje zegt, kun je je pincode drie keer invoeren. Daarna zal je telefoon om een pukcode vragen. Deze kun je maximaal tien keer invoeren.



Ik vermoed dat je gebruikmaakt van een Samsung telefoon. In een Samsung telefoon wordt de pukcode standaard niet geaccepteerd vanwege een fabrieksfout. In zo'n geval kun je je simkaart even plaatsen in een andere telefoon en dan de codes invoeren.

Alleen gebruik je op dit moment niet de juiste codes van je nieuwe simkaart.



Voor nu raad ik je dus aan om je simkaart te activeren. Ik hoor graag of het lukt. Mocht het niet lukken, dan kunnen mijn collega's van IT er naar kijken.



Geef je het door? :)



@Raytje; dankjewel voor je hulp 😃
Graag gedaan (zoals altijd 😃 )

Reageer