.

Beantwoord

nieuwe simkaart aanvragen mislukt

  • 2 August 2013
  • 5 reacties
  • 329 Bekeken

ik heb een vraagje mijn telefoon is kwijtgeraakt op vakantie en heb toen gelijk via internet mijn simkaart laten blokkeren een paar dagen geleden.
ik probeer nu een nieuwe aan te vragen via mijn simyo maar hij geeft aan dat dat niet gaat omdat deze geblokkeerd is en ik contact met jullie op moet nemen.
ik probeerde het daarna nog een keer en toen kwam er te staan dat het niet ging omdat er al een nieuwe simkaart besteld was.
dus nu vroeg ik mij af of deze daadwerkelijk al besteld is of niet?

Groeten.
icon

Beste antwoord door Charlene 5 August 2013, 13:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
ik heb een vraagje mijn telefoon is kwijtgeraakt op vakantie en heb toen gelijk via internet mijn simkaart laten blokkeren een paar dagen geleden.
ik probeer nu een nieuwe aan te vragen via mijn simyo maar hij geeft aan dat dat niet gaat omdat deze geblokkeerd is en ik contact met jullie op moet nemen.
ik probeerde het daarna nog een keer en toen kwam er te staan dat het niet ging omdat er al een nieuwe simkaart besteld was.
dus nu vroeg ik mij af of deze daadwerkelijk al besteld is of niet?

Groeten.


Hoi de Geus,

Welkom op het forum:)
Dat klinkt lastig! Wat voor simkaart heb je nodig? Dan kijk ik het voor je na. Als het nog niet in orde is, zorg ik dat er een vervangende simkaart jouw kant op komt.

Groetjes,
Charlene
Beste Charlene,

Dit probleem is ook bij mij voorgekomen. 
Ik wou graag een nieuwe nano simkaart bestellen, maar weet nu niet zeker of dit is gelukt.
Zou u mij hierbij kunnen helpen?
Graag hoor ik van u.

Groetjes,
MiekeJ
Reputatie 5
Badge +10
Hoi MiekeJ,

Helaas ondervinden we wat problemen bij het proces 'aanvragen vervangende simkaart'. Ik heb ervoor gezorgd dat de simkaart nu alsnog wordt verstuurd. Je ontvangt de simkaart binnen 2 werkdagen.

Kan je het hier even laten weten als je de simkaart hebt ontvangen?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Ik heb inmiddels de nieuwe simkaart ontvangen, super snel, dank je wel!
Voor de zekerheid (omdat het al een keer eerder verkeerd is gegaan) zou ik graag zeker
willen weten of deze simkaart in een iphone 5 past.

Graag hoor ik van u. 

Bvd
Badge +6
Hoi MiekeJ,

Ik heb dit even voor je nagekeken en zie dat je een nano-simkaart hebt ontvangen, deze past in een iPhone 5! 🙂

Ik wil je graag aanraden om wanneer je de simkaart hebt geactiveerd via Mijn Simyo nog even contact met ons op te nemen of onze telefonische klantenservice, zodat de blokkade eraf kan worden gehaald en je weer gebruik zal kunnen maken van je aansluiting.

Reageer