Skip to main content
Ik heb sinds gister een nieuwe simkaart voor mijn nieuwe telefoon,geactivverd maar kan geen netwerk verbinding krijgen al 2 x naar klantenservice gebeld en zij zeggen interne storing,wie kan mij er meer over vertellen,en had ik mijn oude simkaart ook kunnen bij knippen naar het micro formaat?? was dan goedkoper geweest
Hallo BENDEBANJO



Je kunt inderdaad je oude simkaart bijknippen naar het micro of nano formaat. Dat heeft nu echter geen zin meer want ze blokkeren bij Simyo je oude simkaart zodra je de nieuwe wilt activeren. Handig? Nee. Vervelend? Ja.
Ik heb sinds gister een nieuwe simkaart voor mijn nieuwe telefoon,geactivverd maar kan geen netwerk verbinding krijgen al 2 x naar klantenservice gebeld en zij zeggen interne storing,wie kan mij er meer over vertellen,en had ik mijn oude simkaart ook kunnen bij knippen naar het micro formaat?? was dan goedkoper geweest



Hoi bendebanjo, welkom op het Simyo forum :)



Zoals je al gemerkt hebt, is de storing die er was inmiddels voorbij. Gelukkig.

Een vervangende simkaart, zoals jij hebt besteld, heeft €5 gekost. Meestal, als je al iets moet betalen, kost het knippen van een simkaart iets vergelijkbaars. Als je je simkaart zelf zou knippen en hij per ongeluk niet goed geknipt is, moet je alsnog een vervangende bestellen 😉
Hallo BENDEBANJO



Je kunt inderdaad je oude simkaart bijknippen naar het micro of nano formaat. Dat heeft nu echter geen zin meer want ze blokkeren bij Simyo je oude simkaart zodra je de nieuwe wilt activeren. Handig? Nee. Vervelend? Ja.




Hi powerkerk,



In principe heb je gelijk, ware het niet dat de dikte van een nano simkaart anders is dan de gewone en micro simkaart. Ook is de 'lay out' van de chip anders. Knippen naar nano formaat, met het risico dat je je dure telefoon om zeep helpt, lijkt me niet verstandig. Zeker omdat ook een nano simkaart maar €5 kost bij Simyo.

Reageer