Skip to main content

.

Ik zou graag een nieuwe simkaart ontvangen 

Gr Fr
Dat gaat het snelst als je dat regelt via Mijn Simyo > Mijn Instellingen & Simkaart > Aanvragen vervangende simkaart.
Dat gaat het snelst als je dat regelt via Mijn Simyo > Mijn Instellingen & Simkaart > Aanvragen vervangende simkaart.





Heb ik geprobeerd maar is geblokkeerd



Gr Fr
Is jouw aansluiting geblokkeerd? Dan moet iemand van Simyo hier naar kijken, zal wel maandag worden. Als er haast bij is probeer Twitter.
Ik zou graag een nieuwe simkaart ontvangen 

Gr Fr




Heb ik geprobeerd maar is geblokkeerd



Gr Fr




Hoi freelife,



Ik moet even bij onze technische afdeling navragen wat de status is van je aansluiting. Als ik een terugkoppeling van hen heb gekregen, laat ik je dit weten!



@Scotsman, bedankt voor het meedenken!
Hoi freelife,



Excuses voor de late terugkoppeling, maar ik zie dat er inmiddels al een vervangende simkaart naar je onderweg is! 🙂

Reageer