.

Beantwoord

Nieuwe simcard zegt telefoonnummer onbekend

  • 18 April 2013
  • 3 reacties
  • 817 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe simcard ontvangen en de meegeleverde instructies gevolgd door de kaart op mijn.simyo.nl te activeren, maar mijn mob.telefoon blijft aangeven dat mijn telefoonnummer 'onbekend' is. Uit/aan helpt niet. Vind geen optie meer op mijn.simyo... Hoe nu verder??

Moeten jullie hem misschien ook nog activeren (deblockeren)??

Mijn simcard nummer geef ik graag aan jullie door. Mijn telefoonnummer is 06*

Grt,
Jesse

Ps: ja heb een simlock vrij toestel... De Simyo simkaart van mijn zus werkt prima op hetzelfde toestel.
icon

Beste antwoord door Alex 19 April 2013, 17:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jesse,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. De simkaart bleek nog niet goed te zijn geactiveerd. Je zou nu gebruik moeten kunnen maken van de aansluiting.

Kan je even laten weten of je gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting?

Groetjes,

Alex
Badge
Opgelost!
De servicedesk moest idd de kaart nog activeren.

Bedankt Alex.

Grtjes,
Jesse
Badge +6
Hoi Jesse,

Fijn te horen dat het probleem is opgelost en dat je gebruik kan maken van je aansluiting.

Reageer