Hallo,
Ik heb een nieuw SIM-Only abonnement voor mijn zoon besteld. SIM geactiveerd en geplaatst. Ik krijg vervoplgens (direct na activeren) de melding: "uw aansluiting is om administtratieve redenen buiten gebruik gesteld."
Ik heb het toetsel al volledig uit en weer aan gezet, maar dat mocht niet baten.
Graag hoor ik hoe dit op te lossen.
Vriendelijke groet,
Gerard
Bladzijde 1 / 1
Hoi Gerard001,
Welkom op het forum! :)
Ik denk dat het om een ander telefoonnummer gaat dan die van jou klopt dat? Zou je die in een persoonlijk bericht naar mij willen sturen, dan blijft het afgeschermd van het publiek 🙂
Als ik je bericht heb ontvangen zal ik er naar kijken! 🙂
Welkom op het forum! :)
Ik denk dat het om een ander telefoonnummer gaat dan die van jou klopt dat? Zou je die in een persoonlijk bericht naar mij willen sturen, dan blijft het afgeschermd van het publiek 🙂
Als ik je bericht heb ontvangen zal ik er naar kijken! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.