Skip to main content
Na inloggen op mijn Simyo, onder tab mijn instellingen, zie ik geen mmogelijkheid om de nieuwe sim kaart te activeren (dit werkwoord komt niet voor op deze pagina). Sim kaart werkt dus niet ("Sim niet geldig"). Vraag is dus: hoe kan ik de kaart activeren?



Kan het iets te maken hebben met het feit dat nummerbehoud geweigerd is en ik (nog) geen nieuw nummer heb aangevraagd. We hebben nl. wel een tijdelijk telnummer...



Dank!
Na inloggen op mijn Simyo, onder tab mijn instellingen, zie ik geen mmogelijkheid om de nieuwe sim kaart te activeren (dit werkwoord komt niet voor op deze pagina). Sim kaart werkt dus niet ("Sim niet geldig"). Vraag is dus: hoe kan ik de kaart activeren?



Kan het iets te maken hebben met het feit dat nummerbehoud geweigerd is en ik (nog) geen nieuw nummer heb aangevraagd. We hebben nl. wel een tijdelijk telnummer...



Dank!




Hoi goofie,



Gaat je vraag over het nummer waar je mee bent ingelogd? Dat is namelijk een prepaid kaartje, en die hoef je niet te activeren. Daarmee kun je gewoon bellen met het tijdelijke nummer als het goed is. De melding die je noemt, kan erop wijzen dat je met een simlock op je toestel te maken hebt. Heb je dit toestel bij een andere provider gekocht of gekregen?

In dit topic lees je wat je moet doen om je toestel ook met onze simkaart te kunnen gebruiken.

Laat je weten of het je lukt?

Als je nog graag nummerbehoud aanvraagt, dan kun je de gegevens van de vorige aanvraag wijzigen op Mijn Simyo. Het simkaartnummer was de vorige keer niet goed. Met de aangepaste gegevens doen wij dan een nieuwe aanvraag.



Groetjes,

Charlene

Reageer