Skip to main content
Hallo,



Zaterdag heb ik mijn nieuwe SIM ontvangen en geactiveerd. Na het plaatsen van de SIM in de telefoon kan ik niet bellen, ook krijg ik geen 3G verbinding. Ik heb de telefoon voor 10 minuten uitgezet en daarna opnieuw aangezet, dit mocht niet baten. Ook heb ik een ander toestel geprobeerd maar dat mocht ook niet helpen. Ik heb wel verbindingstreepjes met het netwerk van KPN. Bij het bellen krijg ik de volgende melding: "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.".



Ik hoor graag.
Hoi LDASSA, leuk om je op het forum te zien 🙂



Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad via Twitter en dat het inmiddels is opgelost. Er was iets aan de hand met het activeren van simkaarten op de website, maar gelukkig heeft onze IT afdeling dit voor je kunnen oplossen. Excuses dat de activatie een stuk langer duurde dan normaal!



Mocht je nog vragen hebben, zie ik je graag terug op het forum of op Twitter 🙂

Reageer