M'n nieuwe SIM kaart wordt niet gedetecteerd op m'n LG G4 en ook niet op de Samsung S4. Andere SIM kaarten doen het wel. Wat is hier de oorzaak van?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Ken,
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is niet echt de bedoeling! Omdat je aangeeft dat jouw simkaart het ook niet doet in een andere telefoon en andere simkaarten wel in jouw telefoons, kan het bijna niet anders dan aan jouw simkaart liggen. In dit geval wil ik je aanraden om via Mijn Simyo een nieuwe simkaart te bestellen. Deze heb je binnen 3 werkdagen binnen. Je betaalt €5 voor een nieuwe simkaart. Deze kosten worden op je aankomende rekening berekend. Laat je mij weten of het gelukt is?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is niet echt de bedoeling! Omdat je aangeeft dat jouw simkaart het ook niet doet in een andere telefoon en andere simkaarten wel in jouw telefoons, kan het bijna niet anders dan aan jouw simkaart liggen. In dit geval wil ik je aanraden om via Mijn Simyo een nieuwe simkaart te bestellen. Deze heb je binnen 3 werkdagen binnen. Je betaalt €5 voor een nieuwe simkaart. Deze kosten worden op je aankomende rekening berekend. Laat je mij weten of het gelukt is?
Groetjes,
Angela
Hoi Angela, waarom wordt mij 5 euro in rekening gebracht voor vervanging van een defecte nieuwe simkaart? Elders zou ik gewoon kosteloos een nieuwe krijgen.
ken
ken
Hoi Ken,
Je hebt inderdaad een heel goed punt. Ik denk dat Angela niet in de gaten heeft gehad dat je simkaart het nog nooit gedaan heeft. Voor zover ik kan zien is hij namelijk nog nooit gebruikt.
Zodra de €5 in rekening zijn gebracht, zal ik deze dan ook crediteren.
Ik ben nog wel benieuwd naar 1 dingetje: waarom neem je nu pas contact met ons op? Je hebt je simkaart al sinds april.
Je hebt inderdaad een heel goed punt. Ik denk dat Angela niet in de gaten heeft gehad dat je simkaart het nog nooit gedaan heeft. Voor zover ik kan zien is hij namelijk nog nooit gebruikt.
Zodra de €5 in rekening zijn gebracht, zal ik deze dan ook crediteren.
Ik ben nog wel benieuwd naar 1 dingetje: waarom neem je nu pas contact met ons op? Je hebt je simkaart al sinds april.
Hi Ernst, bedankt voor je hulp. Ik ben een paar maanden uit Nederland geweest en had mn nummer overgezet op jullie prepaid. Nummer behoud was pas ingegaan toen ik al het land uit was, dus heb het niet kunnen testen. -thx, Ken
Dat verklaart een hoop, Ken. Laat je nog even weten of je nieuwe simkaart werkt?
Alles werkt nu en de 5 euro is ook gecrediteerd. Bedankt!
Hoi Ken,
Ernst heeft mij even op mijn vingers getikt 😉 Ik heb inderdaad niet gelijk gezien dat jij deze simkaart nog helemaal niet hebt kunnen gebruiken. Sorry! Gelukkig is het nu allemaal in orde gemaakt. De kosten zijn inderdaad door Ernst vergoed. Fijn dat jouw nieuwe simkaart werkt zoals het hoort. Als je nog vragen hebt voor ons, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Ernst heeft mij even op mijn vingers getikt 😉 Ik heb inderdaad niet gelijk gezien dat jij deze simkaart nog helemaal niet hebt kunnen gebruiken. Sorry! Gelukkig is het nu allemaal in orde gemaakt. De kosten zijn inderdaad door Ernst vergoed. Fijn dat jouw nieuwe simkaart werkt zoals het hoort. Als je nog vragen hebt voor ons, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.