.

Beantwoord

Nieuwe SIM-kaart werkt ook niet

  • 26 January 2013
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

Mijn SIM-kaart is een tijdje ongebruikt geweest en deze wilde ik weer gebruiken.

Helaas: Na het plaatsen vraagt toestel wel om PIN-code, maar geeft daarna geen netwerk. Ander toestel idem.  Ik heb de helpdesk 2x de SIM-kaart laten resetten, maar ook dat hielp niet. De helpdesk vroeg me om op de website een vervangende SIM-kaart te bestellen en kon me verder niet meer helpen.

Vervangende SIM gearriveerd: Kaart geactiveerd, maar ook met deze nieuwe SIM-kaart hetzelfde probleem. Als ik vanaf het vaste net mijn eigen nummer bel, dan hoor ik zelfs dat mijn nummer niet is toegewezen !

De helpdesk heeft me voor niets een nieuwe SIM-kaart laten aanvragen en ik kan nog steeds niet bellen. Gaarne een oplossing.
icon

Beste antwoord door Wayne 28 January 2013, 16:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum lucas4901,

Wij hebben jouw vervangende simkaart opnieuw op het netwerk gezet. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Helaas is er niets veranderd.
Hij doet het ! TOPPIE !
Reputatie 2
Badge +1
Hey lucas4901,

Bedankt voor jouw terugkoppeling en goed om te horen dat alles werkt!

Reageer