.

Beantwoord

Nieuwe SIM kaart, wel geactiveerd, maar nog steeds geblokkeerd?

  • 11 August 2013
  • 2 reacties
  • 286 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Tijdens mijn vakantie heb ik mijn SIM kaart verloren. Ik heb die vervolgens via MijnSimyo geblokkeerd en een nieuwe (micro) SIM kaart aangevraagd. Bij thuiskomst de nieuwe SIM kaart in mijn toestel gestopt en online via MijnSimyo geactiveerd. 
Ik heb vervolgens een email ontvangen met de bijbehorende PIN en PUK codes, maar als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat mijn nummer nog steeds geblokkeerd is?

Graag hulp!

Groeten,
Hayo
icon

Beste antwoord door MartijnR 11 August 2013, 14:55

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Deze kan de klantenservice deblokkeren voor je.
Vanaf een vaste lijn is Simyo bereikbaar op werkdagen 0900-8090 vanaf 09:00-17:30 uur. (€ 0,35 per gesprek)
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Haay1971,

De uitleg van Martijn® is helemaal correct. Ik zie ook dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Ze hebben de simkaart voor je gedeblokkeerd.

Kan je inmiddels gebruik maken van je aansluiting?

@Martijn®. Bedankt voor de hulp.

Groetjes,

Alex

Reageer