Skip to main content

.

Goedemiddag, ik heb ongeveer een maand geleden een nieuwe SIM kaart besteld, maar deze blijkt niet vrij van storingen. Na onvoorspelbare tijd verliest de telefoon de SIM en moet deze opnieuw ontgrendeld worden. Dit blijkt op meerdere toestellen het geval te zijn. Kan hiervoor een vervangende SIM worden opgestuurd?
Ik denk niet dat het verstandig is hier het betreffende 06 nummer te vermelden, maar die is via pb wel die te geven (heb meerdere nummers) op mijn naam staan, de hele familie is blije simyo gebruiker 🙂
Hoi Soggy,



Dat klinkt lastig. Volgens mij stelde je deze vraag ook via Twitter? Ik weet dus om welke aansluiting het gaat. Gezellig dat jullie met z'n allen bij Simyo zijn :)

Je hebt de sim dus in een ander toestel kunnen testen nu? En wat was daar precies je ervaring? Krijg je een bepaalde melding ook?

Ik hoor graag van je wat voor toestellen je geprobeerd hebt en wat de meldingen waren, dan kan ik bepalen of een nieuwe sim het op zal lossen of dat we naar iets anders moeten gaan kijken.



Laat je het me weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer