.

Beantwoord

nieuwe sim kaart niet ontvangen

  • 5 September 2012
  • 5 reacties
  • 379 Bekeken

Ik heb op 1 September online een nieuwe simkaart gekocht. (€2,50) via iDeal. Ik zou binnen een paar uur een email krigen en binnen 2 dagen de simkaart. Ik heb tot op heden geen email gehad en ook de simkaart niet ontvangen.

Kan iemand mij berichten hoe ik nu moet handelen.

(In mijn spambox zat de email ook niet, ik heb een screeenshot van de betaling gemaakt)
icon

Beste antwoord door Alex 10 September 2012, 13:16

Bekijk originele reactie

5 reacties

vandaag nog steeds geen simkaart en email van simyo ontvangen...
Zijn hier geen Simyo mederwerkers die vragen beantwoorden?

Ik ga dan maar op andere forums kijken of ik daar een antwoord kan krijgen..

Vandaag nog geen simkaart ontvangen. Het gaat om maar €2,50 maar dit is natuurlijk geen normale manier van zaken doen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Boesta,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin je postcode + huisnummer. Op de aansluiting waarmee je bent ingelogd op het forum zie ik dat deze gekoppeld is aan een Web to Go aansluiting. Hiervoor is nog geen vervangende simkaart aangevraagd. Heb je misschien een hele nieuwe bestelling geplaatst?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Ik zal je een prive bericht sturen. Het klopt dat deze account een web to go in gebruik heeft, maar ik heb het over een nieuwe aankoop van een sim kaart van €2.50  om te bellen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Boesta,

Ik heb je privé bericht ontvangen en beantwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer