Goedemiddag,
Omdat ik een nieuw toestel heb, heb ik een nanosim nodig. Enthousiast deze natuurlijk besteld, om er vervolgens achter te komen dat ik mijn nieuwe adres nog niet had opgegeven.
Er zit maar een paar uur verschil tussen, maar ik ga ervan uit dat zonder tussenkomst de SIM-kaart naar mijn oude adres zal gaan.
Kan een medewerker dit nog tegenhouden of aanpassen?
Groetjes,
Mark
Bladzijde 1 / 1
Hoi mvanvoorden, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat jammer dat je nieuwe adres nog niet bekend was bij ons! Zo te zien is je simkaart naar Zaltbommel gegaan. Helaas waren die paar uur toch iets te lang om de simkaart naar het juiste adres te krijgen.
Omdat ik het jammer voor je vind, heb ik meteen een nieuwe simkaart op de bus gedaan 🙂. Je ontvangt 'm binnen 2-3 werkdagen.
Groetjes, Tiury
Wat jammer dat je nieuwe adres nog niet bekend was bij ons! Zo te zien is je simkaart naar Zaltbommel gegaan. Helaas waren die paar uur toch iets te lang om de simkaart naar het juiste adres te krijgen.
Omdat ik het jammer voor je vind, heb ik meteen een nieuwe simkaart op de bus gedaan 🙂. Je ontvangt 'm binnen 2-3 werkdagen.
Groetjes, Tiury
Wow, dankjewel Tiury!
Graag gedaan mvanvoorden 😉. Laat je me het weten als je de nieuwe hebt ontvangen?
Groetjes, Tiury
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.