Ik ben een nieuwe klant van Simyo en heb een belgeregeld en internet abonnement aangevraagd.
Vanochtend alles binnen gekregen en geactiveerd, zelfs mijn simlock veranderd.
Enige probleem is dat niets werkt, hoewel er een KPN verbinding linksboven in de Iphone 4s wordt getoond.
De netwerk instellingen komen overeen met alle aanwijzingen op de Simyo site.
Ik kan niet bellen, internetten of SMS-en. ALs ik 1200 probeer te bellen zegt een dame:
Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
mijn vraag WTF?? waarom? hoezo? moet ik nu tot maandag wachten en wederom proberen klantenservice te bellen?
Niet echt een goede eerste indruk.
Mvg,
Lars Extra
Ik heb exact het zelfde probleem! Kan niks doen, hoop dat het snel geregeld word..
Mvg,
Lars Extra
Lars,
Ik heb mijn sim uit de telefoon gehaald en het een nachtje niet gebruikt. Nu werkt het wel.
Denk dat Simyo moet aangeven dat het maximaal 24 uur kan duren voor de activatie een feit is.
Groet,
Ed
We zijn nu n dagje later en alles doet het prima!
Als het inderdaad ligt aan de activatie van 24uur dan mogen ze er dat wel bij vermelden ja!
Bedankt en groet,
Lars
Vanwege een vertraging op het netwerk waren jullie simkaarten na de activatie op www.simyo.nl nog niet aangemeld op het Simyo netwerk. Onze excuses hiervoor. Wij zijn blij om te vernemen dat jullie inmiddels de Simyo simkaart kunnen gebruiken en wensen jullie nog veel plezier met de Simyo simkaart.
Groetjes,
Manisha
Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel eenmaal uit te schakelen en na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Ik heb net mijn simkaart binnen en geactiveerd. Als ik wil bellen krijg ik nu de te horen dat mijn aansluiting om administrative redenen buiten gebruik is gesteld.
in...Ook heeft ze dit gisteren kenbaar gegeven hier in dit forum en op twitter en facebook maar spijtig genoeg heeft ze nog geen reactie gekregen
Nu zit ik bijna op 24 uur wachen ten en nog steeds doet mijn nummer het niet. Dit is vrij storend.. zeker omdat ik zsm moet bellen (eigenlijk gisteren al).
Kunt u zsm naar mijn account kijken en het probleem verhelpen? Ik maak geen gebruik van nummerbehoud oid
Kasper
Ook 'Your connection to the mobile network is turned on, but you are not in an wireless coverage area.' komt voorbij als ik mijn email probeer te set up-en. Wat is hier het probleem?
Alles werkt inmiddels! Hoera voor simyo! 🙂
in...Ook heeft ze dit gisteren kenbaar gegeven hier in dit forum en op twitter en facebook maar spijtig genoeg heeft ze nog geen reactie gekregen
Volgens onze gegevens hebben jullie inmiddels gebruik kunnen maken van de aansluiting. We hebben vorige week helaas een vertraging gehad op ons netwerk. Gevolg hiervan was dat de wijzigingen (o.a. simkaartwissels, activeringen etc.) niet direct werden uitgevoerd.
Excuses voor het ongemak.
Goed om te horen dat het werkt.
Groetjes,
Alex
klantnummer 2348563
23-06 sim gekocht, 26-06 geactiveerd, bundel genomen, per ongeluk data verbruikt buiten bundel om, 26-06 sim om administratieve redenen geblokkeerd.
Hoi!
Welkom op ons forum
Wat vervelend dat je per ongeluk data hebt verbruikt buiten je bundel! Op dit moment heb je geen beltegoed meer, dus dat is de reden dat je de melding krijgt dat je aansluiting om administratieve redenen is geblokkeerd. We snappen dat dat een beetje verwarrend is, maar we kunnen helaas geen specifieke melding laten horen voor verschillende redenen waarom uitgaand verkeer niet mogelijk is. Als je je beltegoed even opwaardeert, dan werkt alles in ieder geval weer zoals het hoort!
Heb je hier nog vragen over? Let me know
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.