.

nieuwe sim geblokkeerd om administratieve redenen?


Badge
Hallo,
Ik ben een nieuwe klant van Simyo en heb een belgeregeld en internet abonnement aangevraagd.
Vanochtend alles binnen gekregen en geactiveerd, zelfs mijn simlock veranderd.
Enige probleem is dat niets werkt, hoewel er een KPN verbinding linksboven in de Iphone 4s wordt getoond.

De netwerk instellingen komen overeen met alle aanwijzingen op de Simyo site.


Ik kan niet bellen, internetten of SMS-en. ALs ik 1200 probeer te bellen zegt een dame:
Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
mijn vraag WTF?? waarom? hoezo? moet ik nu tot maandag wachten en wederom proberen klantenservice te bellen?
Niet echt een goede eerste indruk.

19 reacties

Ik heb exact het zelfde probleem! Kan niks doen, hoop dat het snel geregeld word..


Mvg,
Lars Extra
Badge
Ik heb exact het zelfde probleem! Kan niks doen, hoop dat het snel geregeld word..


Mvg,
Lars Extra

Lars,
Ik heb mijn sim uit de telefoon gehaald en het een nachtje niet gebruikt. Nu werkt het wel.
Denk dat Simyo moet aangeven dat het maximaal 24 uur kan duren voor de activatie een feit is.
Groet,
Ed
Ja Ed, inderdaad!
We zijn nu n dagje later en alles doet het prima!
Als het inderdaad ligt aan de activatie van 24uur dan mogen ze er dat wel bij vermelden ja!
Bedankt en groet,
Lars
Reputatie 2
Badge +4
Beste Larsextra en Grin1969,

Vanwege een vertraging op het netwerk waren jullie simkaarten na de activatie op www.simyo.nl nog niet aangemeld op het Simyo netwerk. Onze excuses hiervoor. Wij zijn blij om te vernemen dat jullie inmiddels de Simyo simkaart kunnen gebruiken en wensen jullie nog veel plezier met de Simyo simkaart.

Groetjes,

Manisha
Ik heb dit dus ook, door administratieve redenen geblokkeerd. WTF! Dit is alweer de tweede keer dat dit gebeurd.....snap er niks van! Kan nu helemaal niks met mn telefoon....
Reputatie 2
Badge +4
Beste Nabila,

Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel eenmaal uit te schakelen en na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Hallo,

Ik heb net mijn simkaart binnen en geactiveerd. Als ik wil bellen krijg ik nu de te horen dat mijn aansluiting om administrative redenen buiten gebruik is gesteld.
ook bij mij is dit het geval. telefoon al 30 minuten uitgezet en nog steeds niets????
Ja ook al geprobeerd heb ook al gebeld en ze hadden mijn simkaart opnieuw aangemeld. Maar hij werkt nog steeds niet, echt waardeloos!!
Hij werkt nog steeds niet wat een waardeloze provider.......
Badge
Hier het zelfde probleem mijn dochter gisteren een nieuwe sim(06-20802110) gekregen en ze kan er niks mee wel staat kpn netwerk wel links boven
in...Ook heeft ze dit gisteren kenbaar gegeven hier in dit forum en op twitter en facebook maar spijtig genoeg heeft ze nog geen reactie gekregen
Hier hetzelfde probleem. Ik heb hem gistermiddag ontvangen en direct aangemeld op de website en geactiveerd. Alles lijkt te kloppen totdat ik probeer te bellen. Krijg hetzelfde verhaal als eerder beschreven "uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". 

Nu zit ik bijna op 24 uur wachen ten en nog steeds doet mijn nummer het niet. Dit is vrij storend.. zeker omdat ik zsm moet bellen (eigenlijk gisteren al).

Kunt u zsm naar mijn account kijken en het probleem verhelpen? Ik maak geen gebruik van nummerbehoud oid

Kasper 
Hij doet het nu; 24 uur wachten helpt... 
Zit hier met eenzelfde soort probleem. Inmiddels kan ik wel bellen, maar heb ik nog steeds geen internet op mijn Blackberry.  Ik krijg constant een foutmelding als ik op facebook probeer in te loggen of mijn emailadres; We cannot reach the facebook server at this time. Please try again later (100). Dubieus, aangezien ik wel op nu.nl kan inloggen. Ik geloof dat ik alleen thuis op mijn eigen wifi verbinding heb. Hoe krijg ik dit zsm verholpen? Zeer storend..
Zit hier met eenzelfde soort probleem. Inmiddels kan ik wel bellen, maar heb ik nog steeds geen internet op mijn Blackberry.  Ik krijg constant een foutmelding als ik op facebook probeer in te loggen of mijn emailadres; We cannot reach the facebook server at this time. Please try again later (100). Dubieus, aangezien ik wel op nu.nl kan inloggen. Ik geloof dat ik alleen thuis op mijn eigen wifi verbinding heb. Hoe krijg ik dit zsm verholpen? Zeer storend..

Ook 'Your connection to the mobile network is turned on, but you are not in an wireless coverage area.' komt voorbij als ik mijn email probeer te set up-en. Wat is hier het probleem?
Ook 'Your connection to the mobile network is turned on, but you are not in an wireless coverage area.' komt voorbij als ik mijn email probeer te set up-en. Wat is hier het probleem?

Alles werkt inmiddels! Hoera voor simyo! 🙂
Reputatie 5
Badge +10
ook bij mij is dit het geval. telefoon al 30 minuten uitgezet en nog steeds niets????

Ja ook al geprobeerd heb ook al gebeld en ze hadden mijn simkaart opnieuw aangemeld. Maar hij werkt nog steeds niet, echt waardeloos!!

Hier het zelfde probleem mijn dochter gisteren een nieuwe sim(06-20802110) gekregen en ze kan er niks mee wel staat kpn netwerk wel links boven
in...Ook heeft ze dit gisteren kenbaar gegeven hier in dit forum en op twitter en facebook maar spijtig genoeg heeft ze nog geen reactie gekregen


Volgens onze gegevens hebben jullie inmiddels gebruik kunnen maken van de aansluiting. We hebben vorige week helaas een vertraging gehad op ons netwerk. Gevolg hiervan was dat de wijzigingen (o.a. simkaartwissels, activeringen etc.) niet direct werden uitgevoerd.

Excuses voor het ongemak.

Hij doet het nu; 24 uur wachten helpt...

Alles werkt inmiddels! Hoera voor simyo! :)

Goed om te horen dat het werkt.

Groetjes,

Alex

klantnummer 2348563

 

23-06 sim gekocht, 26-06 geactiveerd, bundel genomen, per ongeluk data verbruikt buiten bundel om, 26-06 sim om administratieve redenen geblokkeerd. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi!

Welkom op ons forum 😃

Wat vervelend dat je per ongeluk data hebt verbruikt buiten je bundel! Op dit moment heb je geen beltegoed meer, dus dat is de reden dat je de melding krijgt dat je aansluiting om administratieve redenen is geblokkeerd. We snappen dat dat een beetje verwarrend is, maar we kunnen helaas geen specifieke melding laten horen voor verschillende redenen waarom uitgaand verkeer niet mogelijk is. Als je je beltegoed even opwaardeert, dan werkt alles in ieder geval weer zoals het hoort!

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes, 
Bas

Reageer