Skip to main content
Hoi,

Ik heb voor mijn nieuwe telefoon een microsimkaart besteld. Blijft mijn oude slimkaart nu ook te gebruiken in mijn oude telefoon? Op deze manier heb ik een staptelefoon en een goede telefoon. Een vriend van mij heeft dit ook en noemt dit een duo simkaart. Heb ik dat straks ook?

Mvg,

Inge
Hoi Inge van Lieshout, welkom op het forum van Simyo :)



Ik heb je topic even verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Zo kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden.



Simyo biedt geen duo simkaarten aan. Wanneer je je nieuwe simkaart activeert, dan vervalt je oude simkaart. Ik begrijp dat je graag je opties openhoudt 😉 Heel verstandig. Je ontvangt van ons een combi simkaart. Dit betekent dat je een standaard simkaart ontvangt met hierin een micro simkaart. Ik raad je aan de omhulsel van je simkaart te bewaren. Je kan je micro simkaart dan altijd in de omhulsel doen. Op deze manier maak je van je micro simkaart een standaard simkaart. Een ander idee is een SIM adapter gebruiken. Zo kan je ook je micro simkaart als standaard simkaart gebruiken :)



Heb je iets aan deze tips?

Reageer