Skip to main content
Beste,



Ik wil overstappen van simyo prepaid naar ben simonly. Dat bleek het goedkoopst te zijn en aan de tel konden jullie mij geen gelijkwaardig abonnement bieden voor dezelfde prijs. Indien dit alsnog kan, dan blijf ik graag.

Hieronder 2e gedeelte van mijn vraag.( hier wordt hij zomaar weggelaten)
Raar, er wordt maar een gedeelte gepost van mijn vraag. Hieronder 2e gedeelte.



Beste,

Nu voer ik bij " ben" mijn Simkaartnummer in, maar hij wordt niet geaccepteerd. Ik denk, omdat hij maar 8 cijfers heeft. Wat moet ik nu doen?Mijn Simkaartnummer heb ik van " mijn simyo" geplukt, en hij staat op mijn simkaart. Dus het is wel de juiste.

Verder heb ik geprobeerd allemaal nullen ervoor en erna toe te voegen tot n aantal van 13 of 19 cijfers, maar hij pakt m niet.

Ik hoor graag van u.
Contact opnemen met Ben. Zij hebben namelijk al vele maanden met het accepteren van de 8 cijferige simkaart nummers van KPN en dus ook Simyo.



Snap eerlijk gezegd niet dat zij dit nog steeds niet hebben opgelost.
Dankje raytje!
Hoi Saliha,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer om te lezen dat je bij ons weggaat 😞 Helaas kan ik je geen ander aanbod doen dat degene die jij telefonisch van ons hebt gekregen. Met liefde had ik je bij Simyo gehouden, maar als jij een abonnement hebt wat beter bij je past moet je daar voor gaan!



Zoals je ziet, heb ik het bericht van Raytje gemarkeerd als antwoord. Het klopt namelijk precies wat hij aangeeft. Sinds een aantal maanden geeft Ben aan dat 8-cijferige simkaartnummers niet goed zouden zijn. Ik kan geen cijfers bij jouw simkaartnummer toveren 😉 Deze is echt goed! Het is verstandig om contact op te nemen met Ben hierover.



Laat je ons nog even weten of het allemaal gelukt is?



@Raytje, bedankt voor je duidelijke antwoord!



Groetjes,

Angela

Reageer