Ik zie dat het je eerste bericht is op het Simyo forum. Welkom!
Wat goed dat je het probleem zelf hebt opgelost, daar houden we van.
Ik wil nog wel even antwoord geven op je vraag over het contact maken met de WiFi zonder simkaart. Dit is namelijk wel mogelijk. Wanneer dit niet lukt, kun je het proberen met een andere WiFi verbinding. Werkt dit wel, dan ligt het aan je modem of bijvoorbeeld aan de code en het wachtwoord van je modem. Zorg ervoor dat je deze goed invoert (let hierbij op her gebruik van hoofdletters). De code en het wachtwoord vind je meestal op de modem zelf.
Laat je ons weten of het is gelukt?
Groetjes, Caspar
De simkaart die er nu in zit werkt wel. Wat is er mis. Ligt de vorige provider dwars.
Account kan niet toegevoegd worden.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Waar loop je precies tegen aan? Krijg je ook een foutmelding te zien als je de simkaart van ons plaatst in de telefoon? Heb je de simkaart ook uitgeklikt naar het juiste formaat?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Amy
Ik kon de simkaart en het telefoonnummer gewoon gebruiken en inloggen. Een account kon blijkbaar echter niet aan het telefoonnummer 06XXXXXXXX dat verbonden is aan de simkaart die er nu in zit.
Ik heb al meerdere keren een eindfactuur betaald aan Simpel.
Dat loopt al in de honderden euro's.
Groet,
Herman
Hoi
Bedankt voor je reactie. Welk account bedoel je precies? Sorry maar het is me nog niet helemaal duidelijk wat je bedoeld.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Amy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.