Skip to main content
Vorige week heb ik een micro simkaart ontvangen. Deze heb ik geactiveerd door in mijn nieuwe gsm te doen. Vervolgens de stappen doorlopen die bij de micro simkaart was bijgevoegd (activeer nieuwe sim via site, 8-cijferige barcode, pincode).

Het probleem is nu alleen dat ik "niet aangemeld bij netwerk" in beeld krijg, als ik bijvoorbeeld probeer te bellen. Dit ligt waarschijnlijk aan mijn oude telefoon en simkaart, die nog contact met het netwerk heeft (en waar ik dus nog mee kan bellen etc.). Ik weet alleen niet of ik die oude simkaart (van een s 2) door kan knippen, en dat die nieuwe dan geactiveerd is? Of ben ik dan alle telefoonnummers kwijt?
Net mijn oude simkaart geblokkeerd (412*****). Zou nu het nieuwe simkaart nummer in mijn simyo gewijzigd kunnen worden?
Hoi bunnet, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat je vandaag al telefonisch met een collega van mij hebt gesproken 🙂 We hebben ervoor gezorgd dat je nieuwe simkaart alsnog goed is geactiveerd en goed staat. De activatie was helaas niet volledig doorgekomen, waardoor je oude simkaart nog werkte. Als het goed is kun je nu weer bellen met de nieuwe simkaart.



Werkt alles naar behoren?
Hoi bunnet, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat je vandaag al telefonisch met een collega van mij hebt gesproken 🙂 We hebben ervoor gezorgd dat je nieuwe simkaart alsnog goed is geactiveerd en goed staat. De activatie was helaas niet volledig doorgekomen, waardoor je oude simkaart nog werkte. Als het goed is kun je nu weer bellen met de nieuwe simkaart.



Werkt alles naar behoren?




Zeker, top!
Hoi bunnet,



Heel fijn om te lezen 😳 Dankjewel voor je terugkoppeling.



Als je nog een keer met een vraag zit, dan zien we je graag weer terug 🙂

Reageer