.

Beantwoord

nieuwe kaart geactiveerd, waarom werkt hij niet?

  • 25 July 2014
  • 3 reacties
  • 329 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
ik heb zojuist mijn sim only kaart in mijn telefoon gestopt en alles gedaan wat vermeld stond om te activeren. Nu zou ik meteen gebruik moeten kunnen maken van mijn  kaart mar als ik dan iemand bel krijg ik te horen dat er vanwege administratieve redenen geen gebruik kan worden gemaakt van dit nummer. Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Charlene 27 July 2014, 15:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi noes,

Welkom op het forum :)

Wanneer je een simkaart activeert, dan werkt hij daarna meestal meteen. Soms duurt het wat langer. En soms moet je je toestel nog even uit en aan zetten.

Ik zie dat er op jouw aansluiting inmiddels wel verbruik is geweest, dus daarom neem ik aan dat het inmiddels is opgelost. Heb je nog iets speciaals moeten doen om de simkaart te laten werken? Of was het gewoon even wachten?

Groetjes,
Charlene
Ik lees hier dat mensen km administratieve redenen geen gebruik kunnen maken van internet. Ik heb sinds een paar dagen een abonnement en ik was vandaag buitenshuis. Heb via een WiFi geprobeerd een whats app te versturen wat niet lukte. Mobiel internet ingeschakeld en uitgeschakeld niets hielp. Hoe kan dat?
Badge +6
Hoi Jobiho, welkom op het forum van Simyo!

Wat vervelend dat je geen verbinding krijgt met mobiel internet :(

Ik heb even naar je aansluiting gekeken, maar zie zo 1,2,3 geen problemen waardoor je geen verbinding zou kunnen krijgen met mobiel internet. Ik zou je daarom willen aanraden om via deze website de internetinstellingen in te stellen op je telefoon.

Hoor graag van je of het hiermee is opgelost, zo niet, zou je dan willen laten weten welke telefoon je gebruikt? 🙂

Reageer