.

Beantwoord

Nieuwe instellingen voor telefoon

  • 8 July 2017
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Badge
Goedenavond,ik kreeg gisteren melding van nieuwe instellingen op mijn mobiel en die kon ik downloaden of weigeren,omdat ik geen idee had wat het was en waarschijnlijk boodschap weggedrukt heeft en daarna pas de sms las dat het van Simyo kwam, maar ik kon nergens meer die instellingen vinden,weet iemand een mogelijkheid om ze opnieuw te downloaden
icon

Beste antwoord door Asma 11 July 2017, 10:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik verwacht dat dit gaat om configuratieberichten. Is de simkaart in een smartphone recent geplaatst?
Badge
Nee hoor er is niets veranderd behalve dat ik internet nu gebruikt in België omdat het nu uit de bundel kan en dat werkte gelijk goed dus geen problemen ,waar die nieuwe instellingen voor zijn geen idee, misschien sms sturen naar 1300 of het nog een keer gestuurd kan worden
Reputatie 7
Badge +9
Apple legt het als volgt uit:


Met updates van aanbiederinstellingen kunnen aanbieders hun netwerkinstellingen en overige instellingen bijwerken om de connectiviteit en prestaties van het mobiele netwerk te verbeteren of om ondersteuning toe te voegen voor functies zoals VoLTE of 'Bellen via wifi'. Voor meer informatie over wat een update van aanbiederinstellingen inhoudt, neemt u contact op met uw aanbieder.


https://support.apple.com/nl-nl/HT201270

Het is over het algemeen aan te raden deze updates wel te installeren. Een voorbeeld van iets wat door een dergelijke update wordt verbeterd is een bijgewerkte lijst van partner netwerken (roaming partners) voor als je in het buitenland bent.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi PW den Hartog,

Welkom op het Forum! :D

Op het moment dat er wat aanpassingen worden gedaan vanuit het netwerk, kun je een sms ontvangen om de instellingen op je telefoon te veranderen.

Maak je vooral geen zorgen, als je gewoon nog kunt bellen, sms'en en internetten hoef jij je instellingen niet te wijzigen. :D

@ Friesian en Scotsman, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer