Skip to main content
Ik heb vorige maand besloten om mijn bundel van internet te verhogen van 1000mb naar 1500 mb op mijn simyo staat aangegeven dat dit gewoon ingebruik is.

Echter kan ik niet op internet met mijn telefoon ook heb ik een mail ontvangen dat de oude bundel van 1000 stop gezet is. De nieuwe bundel is ook al ingebruik hiervan heb ik ook een mail ontvangen.

Ik zou graag willen dat iemand snel hier naar kijkt want ik zou graag mijn internet gebruiken waar ik ook voor moet betalen.

hopelijk komt er snel een oplossing.
Ik zou allereerst even op Mijn Simyo checken of het schuifje "internet op mijn mobiel" niet per ongeluk is uitgezet.

Verder kan je proberen om de telefoon even helemaal uit te zetten (eventueel batterij er uit als dat kan) en dan weer aan, en zien of je internet dan weer werkt.
bedankt voor je reactie maar bij instellingen staat internet gewoon als aan dus dat is ook niet het probleem maar bedankt voor het mee denken.
Vreemd, want tecnisch wordt er volgens mij niets veranderd na een bundel wijziging. Kijk nog eens naar je instellingen in je toestel.

Al moet ik toegeven dat deze ook niet zomaar veranderen....maar je moet wat 🙂
Ik heb vorige maand besloten om mijn bundel van internet te verhogen van 1000mb naar 1500 mb op mijn simyo staat aangegeven dat dit gewoon ingebruik is.

Echter kan ik niet op internet met mijn telefoon ook heb ik een mail ontvangen dat de oude bundel van 1000 stop gezet is. De nieuwe bundel is ook al ingebruik hiervan heb ik ook een mail ontvangen.

Ik zou graag willen dat iemand snel hier naar kijkt want ik zou graag mijn internet gebruiken waar ik ook voor moet betalen.

hopelijk komt er snel een oplossing.




Hoi jlamers89,



Het heeft hier niet te maken met de bundelwijziging. Je aansluiting is geblokkeerd wegens Hoogverbruik. Dat houdt in dat als je meer dan €75 verbruikt op een dag, je aansluiting uit voorzorg geblokkeerd wordt. Je hebt een lang gesprek gevoerd naar Zone 4 (Kenya?) op 30-11, die kosten zijn 1-12 doorgegeven en toen is de blokkade automatisch geplaatst. Buitenland verbruik gaat niet uit je bundel. De tarieven daarvoor vind je hier.

Ik zie dat je inmiddels al een betaalbewijs hebt gestuurd, en ik laat de financiële afdeling je nu deblokkeren. Dus als je over een kwartiertje je toestel even uit en weer aan kunt zetten, dan kun je weer bellen. :)



Groetjes,

Charlene
mijn nummer zou op 2-12-2013 over worden gezet. Ik heb mijn simkaart gister geactiveerd, en mijn telefoon al bijna 10x opnieuw opgestart, maar nog steeds kan ik niet bellen, smsen en niet op het internet! Moet ik gewoon nog even geduldig wachten, of is er hier iets fout gegaan?



groetjes



en waar kan ik mijn gebruikersnaam veranderen?!


en waar kan ik mijn gebruikersnaam veranderen?!





top dat mijn forumnaam zo snel is veranderd!
Hoi Emmeline89, welkom op het Simyo forum :)



De problemen die je ervaart komen doordat je je simkaart hebt geactiveerd op de dag dat je nummer werd overgezet :(

Nummerbehoud en activatie zijn 2 processen die behoorlijk ingrijpend zijn voor je aansluiting. Daarom geven we altijd het advies om uiterlijk 1 dag voordat je nummer wordt overgezet je simkaart te activeren.



Doordat nummerbehoud en activering door elkaar zijn gaan lopen, heeft dit de boel een beetje in de war geschopt...

Helaas is geduld het enige medicijn. Laat af en toe je mobiel eens opnieuw opstarten, en je zult zien dat ie waarschijnlijk in de loop van vandaag zal gaan werken.



Laat je het even weten wanneer het te lang duurt? (Of wanneer ie werkt?)

Reageer