Skip to main content
Ik probeer een nieuwe aansluiting te activeren. Keurig binnen 2 dagen een simkaart met alle toebehoren ontvangen. Na de simkaart activeren krijg ik de melding dat ik wegens administratieve redenen ben afgesloten afgesloten. Kunt u nazien hoe dit zit. Volgens mij is bij mij alles goed gegaan.

Alvast hartelijk dank.
Hoi Vera,



Wat raar die melding.

Heb je te veel data verbruikt met je simkaart?
Hoi Vera H,

Welkom op ons forum:)



Ik heb direct even je gegevens erbij gepakt. Je activatie van de simkaart is gisteren iets vertraagd op het netwerk. Nu zie ik dat je vanmorgen al geholpen bent door de klantenservice. Zij hebben je simkaart even opnieuw aangemeld op het netwerk. Heb jij je toestel al opnieuw opgestart?:D



Werkt alles nu naar behoren?



@maikel.martens, Dank voor het meedenken! In dit geval betekent de administratieve reden, dat de registratie op het netwerk niet correct is. Vaak kan dit al opgelost worden door het toestel eens te herstarten;)
hallo, ik heb nu een ubuntu phone, maar deze zegt: simm niet geregistreerd. Zoals op het forum beschreven wordt: 10 minuten wachten en weer uitzetten. Op mijn symio is de kaart wel actief. Kortom niet alleen ik heb dit probleem.  Hoe lossen we dit op? 
Hoi broens, welkom op ons forum!



In je gegevens zie ik dat je eerder vandaag al even gebeld hebt met onze klantenservice.

Je simkaart is in eerste instantie opnieuw aangemeld op het netwerk, maar ik lees ook dat je een dual sim toestel hebt. Was dat misschien de oorzaak?



We zien.spreken weinig klanten met Ubuntu, ben je er tevreden over?

Wat zijn voor jou de sterke en/of verbeter punten?
Nadat de simkaart door Simyo was gerest werkte alles naar behoren. Perfect door de klantenservice geholpen. Blijkbaar heeft een instelling niet goed gestaan.
Hallo Vera,



Fijn om te horen!

Bedankt voor je terug koppeling 😃

Reageer