Ik heb een nieuwe iPhone 8 gekocht maar het lukt mij niet om de simkaart te ontgrendelen. Hij geeft geen foutmelding aan, maar staat heel lang op ‘ontgrendelen..’ en er gebeurt uiteindelijk niets. Hoe kan ik dit oplossen?
Om welke code wordt er gevraagd?
Hoi Vivian12345,
Welkom op het Simyo forum, super balen dat je niet je nieuwe toestel kunt gebruiken op deze manier. Vraagt je toestel echt om een pincode van je simkaart? Deze kun je vinden in Mijn Simyo onder instellingen > simkaart. Het kan ook zijn dat je toestel vraagt om een pincode van je toestel, deze zou je dan bij Apple kunnen opvragen.
Laat je me weten of je er uit bent gekomen?
Groetjes,
Daisy
Hij vraagt om de pincode van mijn simkaart. Ik heb die al meerdere keren correct ingevuld. De simkaart doet het wel in mijn oude iphone. Ligt dit probleem dan bij de nieuwe telefoon?
Dan ben ik bang van wel.
Heeft de telefoon misschien een update nodig?
Hoi Vivian,
Zoals @ Ray al aangeeft ligt in dit geval het probleem hoogstwaarschijnlijk bij je nieuwe toestel. Je kan inderdaad proberen het toestel te updaten. Mocht dit niet werken, dan raad ik je aan om lang een Apple Store te gaan. Wellicht kunnen ze daar je toestel controleren en nagaan wat het probleem is.
We horen graag wat de uitkomst is!
Bedankt @ Ray voor je reactie en suggestie! :)
Groetjes,
Tessanne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.