.

Beantwoord

Nieuw telefoonnummer, hoe vraag ik dat aan?

  • 27 August 2015
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

Ik wil graag een nieuw telefoonnummer en een nieuwe sim-kaart.
Hoe regel ik dit?
Ik weet dat het 2 x 5 euro kost.
Alvast dank
icon

Beste antwoord door Angela 27 August 2015, 15:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Een nieuwe simkaart kun je bestellen via je eigen Mijn Simyo pagina. Dit kost idd 5 euro en wordt verrekend met je beltegoed (prepaid) of factuur (abonnement).

Voor een nieuw nummer moet je hieronder reageren dat je akkoord gaat met de 5 euro administratie kosten voor het verkrijgen van een nieuw nummer. Een moderator pakt dit dan op (binnen een dag). Heb je haast bij het verkrijgen van een nieuw nummer kun je ook 1200 bellen vanaf je Simyo aansluiting.
Ik ben akkoord met de 5 euro administratiekosten voor het verkrijgen van een nieuw nummer.
Is het handig om te wachten met aanvraag nieuwe sim tot aanvraag nieuwe nummer in gang is gezet?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Md01,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat gaan we regelen voor je! Fijn dat je al akkoord hebt gegeven voor de kosten van €5 op advies van Raytje. Hierdoor heb ik het gelijk in orde kunnen maken voor je. Ik heb je een mail gestuurd met daarin jouw nieuwe 06-nummer. De kosten van €5 zijn al op jouw rekening gezet. Het enige wat jij nog hoeft te doen, is jouw telefoon uit en aan te zetten. Hierdoor wordt de wijziging actief. Je kunt nu ook direct een nieuwe simkaart via Mijn Simyo bestellen. Dit heeft geen invloed op het wijzigen van jouw nummer. Dat is al helemaal doorgevoerd. Heb je hier nog vragen over?

@Raytje, bedankt voor deze handige tip! Hierdoor heb ik het direct kunnen aanpassen :)

Groetjes,
Angela

Reageer