Hallo,
Ik heb vandaag mijn simkaart met abonnement ontvangen en deze geactiveerd volgens het bijgeleverde boekje, helaas werkt hij niet. Wat kan ik hier aan doen?
Bladzijde 1 / 1
Hey Veerle1993,
Ik heb jouw simkaart opnieuw op het netwerk gezet. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Ik heb jouw simkaart opnieuw op het netwerk gezet. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Hij werkt nog altijd niet
hij werkt nu, bedankt!
Bedankt voor het doorgeven Veerle1993.
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
Ik heb precies hetzelfde probleem. Wat kan ik hieraan doen?
Welkom op het forum averkleij,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je aansluiting. Is hiermee je vraag beantwoord?
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je aansluiting. Is hiermee je vraag beantwoord?
Groetjes,
Alex
Ik kan ook niet bellen. Kun je mij ook activeren?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.