.

Beantwoord

Nieuw simkaart werkt niet

  • 31 January 2013
  • 8 reacties
  • 349 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb vandaag mijn simkaart met abonnement ontvangen en deze geactiveerd volgens het bijgeleverde boekje, helaas werkt hij niet. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Wayne 1 February 2013, 11:43

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Veerle1993,

Ik heb jouw simkaart opnieuw op het netwerk gezet. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Badge
Hij werkt nog altijd niet
Badge
hij werkt nu, bedankt!
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven Veerle1993.

Groetjes,

Alex
Ik heb precies hetzelfde probleem. Wat kan ik hieraan doen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum averkleij,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je aansluiting. Is hiermee je vraag beantwoord?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik kan ook niet bellen. Kun je mij ook activeren?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Anne-Marie,

Je hebt je vraag ook in dit topic gesteld, waar ik hem beantwoord heb voor je.

Reageer