Skip to main content
hallo!

ik heb een nieuwe mobiel. daarom heb ik een vervangende simkaart aan gevraagd die heb ik binnen gekregen.

het probleem is alleen dat ik niet weet of ik hetzelfde nummer heb behouden. ik wil graag whatsapp downloaden allen die doet het maar niet. is het een probleem om 2 mobiels met dezelfde simkaart te hebben? hoe kan ik dit oplossen ik wil graag veder met mijn nieuwe mobiel, met het zelfde nummer



groetjes
Een vervangende simkaart vervangt de oude simkaart en zodra je de nieuwe hebt geactiveerd en in gebruik genomen dan doet de oude het niet meer. Die kan je dus weggooien. Je nummer blijft gewoon hetzelfde. Ik weet niet precies hoe het zit met Whatsapp maar ik denk dat je met je nieuwe mobiel even opnieuw moet aanmelden.
Hoi jenny123,



Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt en welkom op het forum.



Ik zie dat je je nieuwe simkaart is geactiveerd.



Zoals Scotsman al aangeeft, behoud je bij een vervangende simkaart altijd je eigen telefoonnummer. Een vervangende simkaart is altijd blanco, er is geen telefoonnummer eraan gekoppeld. Pas bij het activeren wordt je eigen telefoonnummer eraan gekoppeld.



Voor zover bekend kan je telefoonnummer met Whatsapp maar op één apparaat aangemeld zijn.



Meer informatie over het overzetten van je oude Whatsapp-berichten vind je op de vragenpagina van Whatsapp.



Zijn je vragen hiermee beantwoord?





@Scotsman, bedankt voor het meedenken.
hallo,

jullie hebben mij prima veder geholpen !

alles is goed gegaan  en m'n nieuwe mobiel doet het uitstekend!

bedankt voor de hulp!





hallo!

ik heb een nieuwe mobiel. daarom heb ik een vervangende simkaart aan gevraagd die heb ik binnen gekregen.

het probleem is alleen dat ik niet weet of ik hetzelfde nummer heb behouden. ik wil graag whatsapp downloaden allen die doet het maar niet. is het een probleem om 2 mobiels met dezelfde simkaart te hebben? hoe kan ik dit oplossen ik wil graag veder met mijn nieuwe mobiel, met het zelfde nummer



groetjes


Hoi jenny123,



Graag gedaan en leuk om te horen dat het allemaal goed gegaan is:)



Mocht je nog met vragen zitten dan zien we je graag terug op het forum.

Reageer