Skip to main content
Ik heb een nieuwe simkaart met simonly abonnement net geactiveerd. Het mailbericht dat eea is geactiveerd heb ik ontvangen. Ook heb ik de iphone (4) aangesloten op Itunes en geupdate, en meerdere keren opnieuw opgestart. Toch kan ik niet bellen. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
Na een nachtje slapen deed 'ie het! Het duurt blijkbaar een paar uur. Geen probleem natuurlijk, maar omdat in de mail die je krijgt na activering staat dat je er direct gebruik van kunt maken, dacht ik dat er iets mis was.
Hoi isis2015, welkom bij Simyo en welkom op het forum!



Super dat het na een nachtje slapen wel werkt 😉 Het kan soms even duren voordat je nieuwe simkaart helemaal werkt. Ik begrijp dat je ook het één en ander hebt geprobeerd. Heel goed dat je dit hebt gedaan. Meestal helpt het om je telefoon eens uit en aan te zetten.



Je weet ons nu ook te vinden op het forum voor eventuele andere vragen 😃

Reageer