Skip to main content
Ik heb net een extra simkaart besteld, er werd gevraagd voor nummerbehoud. Maar ik heb nee ingevuld. Ik hou nu toch gewoon mijn eigen nummer, ik heb nl een abonnement.

groeten Francisca
Hoi F.Broekman, welkom op het Simyo forum!



Ik heb het even voor je bekeken 🙂 Je hebt op onze website een nieuwe Prepaid bestelling geplaatst. Als je een nieuwe simkaart wilt, dan kun je deze op je Mijn Simyo pagina bestellen. Dit doe je onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart. Voor een nieuwe simkaart wordt € 5 in rekening gebracht. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen.



Bij de nieuwe bestelling krijg je ook een nieuwe simkaart. Ik heb deze voor je geannuleerd 😉 Het is namelijk niet mogelijk om de simkaart van je nieuwe bestelling te koppelen met je eigen oude aansluiting.



Heb je hier vragen over? 🙂
Hallo,

maar ik heb nieuw kaartje besteld voor mijn dochter en hij koste mij 15 euro waar ik dan 22,50 krijg. En een nieuw nummer. Hij is al betaald. En ik wil gewoon mijn eigen nummer houden.
Hoi F.Broekman,



We zien inderdaad dat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Een bestelling staat helemaal los van je eigen nummer en abonnement. Daarom heeft dat nieuwe simkaartje ook een nieuw nummer gekregen 🙂. Of begrijp ik je nu verkeerd?



Groetjes, Tiury
nee, dat klopt alleen heeft iemand bij jullie het geannuleerd 😞 . En dochter heeft inmiddels een telefoon en wacht op een simkaartje. groeten Francisca
Hoi F.Broekman,



Ik zie inderdaad dat de bestelling per abuis is geannuleerd 😞 Excuses hiervoor. De bedoeling was om een nieuwe simkaart voor je dochter aan te vragen, maar dit werd gezien als annulering van de bestelling.



Het is helaas niet mogelijk om dit ongedaan te maken 😕 Je kan via onze website een nieuwe bestelling plaatsen voor je dochter.
Ja maar dan moet ik weer betalen, en ik heb al 15 euro overgemaakt. 😞
Hoi F.Broekman,



We vinden het erg vervelend om je dat nieuws te brengen, maar het komt er inderdaad op neer dat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Gelukkig zie ik dat je dit al hebt gedaan. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat je de €15,- binnen 3 werkdagen terug op je rekening hebt.



Namens Simyo; excuses. Dit had niet zo moeten gebeuren.



Groetjes, Tiury
oke bedankt 🙂
Hoi F.Broekman,



Dankjewel voor je terugkoppeling en begrip:$

Reageer