.

Beantwoord

nieuw nummer aanvraag

  • 6 January 2022
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo

Ik wou graag een nieuw telefoon nummer aan vragen ik krijg namelijk de heletijd telefoontjes van random nummers en voicemails van robots die vraagen naar geld ofzo

ik heb dit nou al een tijdje en heb nu via settings van me telefoon onbekende nummers kunnen muten maar zo kan ik ook belangrijke telefoontjes missen van mensen die ik niet in mijn contacten heb

MVG

MIke J

icon

Beste antwoord door RicoK 6 January 2022, 21:10

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Mike J Hmm, je bent hierin niet de enige. Hier wordt de laatste tijd meer melding van gemaakt.

Ik begrijp wat je wil, maar dit zal wellicht een korte termijn oplossing voor het probleem kunnen zijn. De kans is aanwezig dat je nieuwe nummer op den duur ook weer wordt gevonden/ontdekt.

Heb jij je nummer ergens geregistreerd staan op een website o.i.d.? En als je een nieuw nummer hebt, zul je dat toch ook weer her en der bekend moeten maken?

Ook zou er een handel in telefoonnummers bestaan.

Ik persoonlijk denk daarom niet dat een nieuw nummer een oplossing voor je probleem is.

Reputatie 5
Badge +2

@Mike J Goed dat je een berichtje stuurt!

Zoals @RicoK al vemeld, het is een bekend probleem helaas! Zelf heb ik er ook een tijdje last van gehad. Die van mij hielden uiteindelijk op toen ik nooit meer opnam.

Dit is natuurlijk wel erg frustrerend. Je zou dit even kunnen proberen en als het na een tijd nog niet minder wordt, dan kan je altijd nog een nieuw nummer aanvragen bij ons en zullen we dat binnen 5 minuten voor je regelen. We hebben daar wat persoonlijke gegevens voor nodig, dus dan kan je ons het beste even benaderen via whatsapp, live chat of telefonie. Op het forum zijn je persoonlijke gegevens niet veilig namelijk. 

Laten we hopen dat het minder wordt!

Groetjes,

Veerle

Reageer