.

Beantwoord

Nieuw nummer

  • 12 December 2013
  • 12 reacties
  • 852 Bekeken

Ik heb vorig weekend een nieuw nummer aangevraagd.

Er zou 5 euro beltegoed worden afgeschreven en ik zou dan een nieuw nummer krijgen.

Ik heb dus niet een nummer behoud aangevraagd maar een compleet nieuw nummer van simyo.
Maar waarom duurt dit zolang:?
icon

Beste antwoord door Charlene 13 December 2013, 15:47

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +1
Hoe heb je een nieuw nummer aangevraagd? Als je dit hebt gedaan via de klantenservice zou je in principe dezelfde dag nog een nieuw nummer moeten krijgen. Het lijkt er dus op dat er iets is misgegaan. Is er wel al € 5,- beltegoed afgeschreven?
Hoe heb je een nieuw nummer aangevraagd? Als je dit hebt gedaan via de klantenservice zou je in principe dezelfde dag nog een nieuw nummer moeten krijgen. Het lijkt er dus op dat er iets is misgegaan. Is er wel al € 5,- beltegoed afgeschreven?


Volgens mij niet, er is helemaal niks gebeurd.
Badge +8
Ik heb vorig weekend een nieuw nummer aangevraagd.

Er zou 5 euro beltegoed worden afgeschreven en ik zou dan een nieuw nummer krijgen.

Ik heb dus niet een nummer behoud aangevraagd maar een compleet nieuw nummer van simyo.
Maar waarom duurt dit zolang:?

Volgens mij niet, er is helemaal niks gebeurd.

Hoi innyie,

Een nieuw nummer krijg je meestal op dezelfde dag nog. Ik zie jouw emails hierover, maar wij wachtten nog op het akkoord voor de kosten van €5.
Als je kunt aangeven dat je daarmee akkoord gaat, dan kunnen wij via het forum ook een nieuw nummer voor je aanvragen. :)

Groetjes, Charlene
Hoe ga ik akkoord?

Ik zie niks in mij mysimyo staan hierover.

Ik ga hierbij akkoord met de 5 euro afschrijving.
Ik heb btw het verzoek vanuit een ander mail adres gedaan dan waarmee ik mij op dit forum heb ingeschreven. Maakt dit uit?
Reputatie 7
Badge +9
In je email heb je waarschijnlijk je mobiele nummer gezet en je forum account hangt ook aan diezelfde aansluiting. Ik denk dat dat wel goed komt.
In je email heb je waarschijnlijk je mobiele nummer gezet en je forum account hangt ook aan diezelfde aansluiting. Ik denk dat dat wel goed komt.


Heb je enig idee wat ze met "akkoord gaan" bedoelen?

Ik heb geen smsje of mailtje gehad van simyo.

Ik baal echt hard want ik heb nu dus al een week geen definitief nummer, het nummer wat ik atm heb van simyo kan ik niet gebruiken bij een internet messenger app omdat de vorige gebruiker wss misbruik maakte van die dient.

Ik heb een nieuw nummer nodig waarop ik gewn bereikbaar ben.
Reputatie 7
Badge +9
De post waarin je schrijft: "Ik ga hierbij akkoord met de 5 euro afschrijving." is voldoende voor ze. Maandag zullen ze hoogstwaarschijnlijk je een nieuw nummer geven. Ze willen gewoon zeker weten dat jij akkoord gaat met het krijgen van een nieuw nummer EN die 5 euro kosten.

Het is dus nu gewoon wachten. (Wel jammer dat ze het vandaag niet meer opgepakt hebben...)
Ja idd

Want ik wacht nu al een week.

Maar ik heb hele goede reviews gelezen, en ik vind het fijn dat er in iedergeval een moderator naar mn vraag keek.
Dus ik hoop gewoon maandag dan eindelijk mijn nieuwe nummer door te kunnen geven aan mn vrienden zodat
ik weer bereikbaar ben op een definitief nummer.


Echt super bedankt iedergeval iedereen!
Badge +8
Ja idd

Want ik wacht nu al een week.

Maar ik heb hele goede reviews gelezen, en ik vind het fijn dat er in iedergeval een moderator naar mn vraag keek.
Dus ik hoop gewoon maandag dan eindelijk mijn nieuwe nummer door te kunnen geven aan mn vrienden zodat
ik weer bereikbaar ben op een definitief nummer.


Echt super bedankt iedergeval iedereen!


Hoi Innyi,

Inderdaad jammer dat het weekend ertussen heeft gezeten. Ze maken het vandaag voor je in orde, hoor 🙂 Ik geef je je nieuwe nummer dan zo snel mogelijk door in privébericht. Dan kun je weer gebruik maken van de internet messenger app.

Groetjes,
Charlene
Ik zou graag mijn telefoonnummer willen wijzigen. Ik zie op verschillende plekkendat dat kan. Alleen vind ik nergens een optie in de keuzemenus, of in het contactformulier waarin ik dat kan aangeven.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gerritnina,

Om het forum overzichtelijk te houden, verzoek ik je een vraag maar één keer te stellen 🙂 We doen ons uiterste best je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden. Klik hier voor het antwoord.

Reageer