.

Beantwoord

Niet werkende pincode

  • 26 December 2012
  • 12 reacties
  • 359 Bekeken

Voor de eerste keer de nieuwe simyo simkaart in mijn (nieuwe) nokiatelefoon gestoken. De telefoon vraagt om pincode. Het nummer ingetoetst, is echter niet goed. Na drie keer intoetsen vraag-ie ook niet op de puk-code. Ik snap er niets van??????
Kan ik beter morgen de klantenservice bellen of weet iemand hoe ik  mijn telefoon aan de praat kan krijgen?
icon

Beste antwoord door Natascha 27 December 2012, 19:05

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +1
Ga na je persoonlijke pagina op simyo daar kan je alle code vinden ook je pukcode
Bedankt voor de snelle reactie! Maar hij reageert ook niet op mijn Pukcode. Wat nu? (ik mag alleen maar noodoproepen doen, geeft ie aan)
Badge +1
Bang dat je dan tot morgen moet wachten op een van de moderators die kunnen precies nakijken hoe en wat
Ik vrees het ook.. Bedankt voor je reactie!
Reputatie 4
Badge +8
Catootje heb je je toestel al eens uit en weer aangezet?
Of simkaart eruit en weer erin.
Soms wil dat wel eens helpen namelijk.
Reputatie 7
Badge +9
Voor de eerste keer de nieuwe simyo simkaart in mijn (nieuwe) nokiatelefoon gestoken. De telefoon vraagt om pincode. Het nummer ingetoetst, is echter niet goed. Na drie keer intoetsen vraag-ie ook niet op de puk-code. Ik snap er niets van??????
Kan ik beter morgen de klantenservice bellen of weet iemand hoe ik  mijn telefoon aan de praat kan krijgen?

 
Even terug naar de basis. Je simcard is geactiveerd ? 
Ik heb de simkaart er net uit en in gedaan, maar dat werkte helaas niet. 😕
Ik nam aan dat de simkaart geactiveerd is, maar dat zal ik de klantenservice even moeten vragen. Daar zou het ook aan kunnen liggen..

groeten van catootje
Badge +6
Ik heb de simkaart er net uit en in gedaan, maar dat werkte helaas niet. 😕
Ik nam aan dat de simkaart geactiveerd is, maar dat zal ik de klantenservice even moeten vragen. Daar zou het ook aan kunnen liggen..

groeten van catootje


Hoi Catootje,

Je simkaart was al actief toen je deze ontving. Kan je mij een privé bericht sturen met het simkaartnummer van Simyo en welke pin en pukcode die hebt gebruikt. Wanneer ik dit heb ontvangen kan ik dit voor je bekijken.
hoi Natascha
Ik had je enige dagen geleden een priveberichtje gestuurd maar nog niks gehoord, kan je me v.a. 2 januari laten weten of je het ontvangen hebt en of je er niets mee kan?

groetjes van Catootje
Reputatie 5
Badge +10
Hoi catootje,

Moderator Natascha heeft helaas geen privé bericht ontvangen. Je kunt mij anders ook een privé bericht sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'privé bericht'.

Groetjes,

Alex
De oplossing zojuist gevonden na nog wat googelen: bleek dat ik een # moest typen na de pincode (op een nieuw nokiatoestel)
Ik geef het maar even door, dan kunnen jullie andere mensen deze tip geven.
Reputatie 2
Badge +1
Hey catootje,

Bedankt voor het delen van jouw inzicht!

Reageer