Skip to main content
Op u advies voor mijn nieuwe Iphone5/s nieuwe nano simkaart besteld, net binnen en het ding verkleind, maar hij past niet! hoe kan dat?
Ter controle, is ie te groot of te klein? Het komt wel eens voor dat het plaatsen een beetje stroef gaat of net niet het hoekje aan de juiste kant tijdens het plaatsen.
Beste Friesian,

Zeer hartelijk bedankt voor je reactie, in,ideële is het gelukt, dank zij een instructievideo van coolblue ! Hij moest andersom erin, dat zag ik, gelukkig,en nu weer dat instellen, is ook niet echt simpel.maar nogmaals dank!

Groetjes,

Gerrie
Hoi Gerrie, dat was het 1e wat ik dacht vandaar mijn reactie m.b.t het hoekje. Bij het plaatsen zie je een klein miniatuurtje, het kan zelfs zijn dat je bij een dual sim telefoon de een omhoog en de ander omlaag moet plaatsen met de chiplaag.



Ik denk dat dit jou ook helpt.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-iphone-s-s-c-en-plus-163?c=57





Heb je nog vragen, je hoeft je enkel maar te melden, dur zijn schaepjuhs, paerdjuhs en owhja ook nog andere forumgasten en almachtige moderatoren. (Geven ze nie toe, maar jij en ik wij weten wel beter, denk ik.:D)



Friesian
Hoi GeWe,



Wat goed om te lezen dat je de simkaart nu goed hebt kunnen plaatsen. We sturen tegenwoordig 3-in-1 simkaarten, dus een verkeerd verkeerde formaat simkaart had je niet kunnen ontvangen 😉.



Zoals Friesian al in andere woorden zegt; Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag weer terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp Friesian!

Reageer