sinds ik een nieuwe simkaart heb en deze geactiveerd heb kan me telefoon zich niet meer registrerenop het netwerk. Daar voor nooit problemen gehad.
Hoe kan ik dit oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi jorievos,
Ik zie dat je meerdere vervangende simkaarten had besteld, waardoor het activatieproces een beetje door de war is gegaan.
Maar ik zie dat de activatie inmiddels toch goed is gegaan en je nu gebruik kan maken van je vervangende simkaart.
Werkt je aansluiting inderdaad weer naar behoren? 🙂
Ik zie dat je meerdere vervangende simkaarten had besteld, waardoor het activatieproces een beetje door de war is gegaan.
Maar ik zie dat de activatie inmiddels toch goed is gegaan en je nu gebruik kan maken van je vervangende simkaart.
Werkt je aansluiting inderdaad weer naar behoren? 🙂
Alles werkt nu, bedankt voor de reactie
Namens -Kim; graag gedaan 😃
Hallo. Ik zit met precies hetzelfde probleem.
Ik heb alle stappen doorlopen, op de website is de status : Aktief.
Echter kan de telefoon niet registreren op het netwerk.:8
Ik heb alle stappen doorlopen, op de website is de status : Aktief.
Echter kan de telefoon niet registreren op het netwerk.:8
Hoi Monique-65, welkom op het Simyo forum!
Helaas was er gister sprake van een vertraging op het KPN netwerk. Hierbij duurde het een aantal uren voor de simkaart actief was op het KPN netwerk, terwijl hij bij ons op actief staat. Als het goed is werkt nu alles weer naar behoren. Kun jij dit bevestigen?
Groetjes, Tiury
Helaas was er gister sprake van een vertraging op het KPN netwerk. Hierbij duurde het een aantal uren voor de simkaart actief was op het KPN netwerk, terwijl hij bij ons op actief staat. Als het goed is werkt nu alles weer naar behoren. Kun jij dit bevestigen?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.